tyraltus Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 går det ann a senke hastigheten på viftene i kabinettet uten å bruke viftestyring? hvis så, hvordan? takker for alle svar Lenke til kommentar
LgitechDInovo Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 man kan bruke speedfan, men det gjelder bare cpu vifta og vifta på HK Lenke til kommentar
reeeeg Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 (endret) Man kan også få viftene til å gå på 5V eller 7V. Men da må du begynne å kappe ledninger osv.. Kan forklare nærmere hvis du ønsker det? EDIT: Leif er alltid innom om morgenen.. Endret 9. januar 2005 av reeeeg Lenke til kommentar
tyraltus Skrevet 9. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2005 jeg prøver speedfan først , det er vel lettest og hjelper vel en del. takk for tips. og til reeeg: takk for at du stiller din tid og kunnskap til disposisjon jeg poster hvis går for mekke løsningen.. Lenke til kommentar
tyraltus Skrevet 9. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2005 eh.. jeg ser ikke ut til å få lastet ned speedfan fra hjemmesiden deres, jeg trykker på download, og så står det snart fullført nede i hjørnet og ingenting er skjedd.. ligger ikke på skrivebord heller. noen sndre steder det er mulig å få tak i programet? Lenke til kommentar
tyraltus Skrevet 9. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2005 fannt det nå på majorgeek bare si ifra hvis det er noen andre programmer som er greie til slikt. Lenke til kommentar
reeeeg Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 Er nok speedfan som er det beste. Bruker det selv.. Bare pass på at CPU ikke blir for varm under load hvis det er den viften du senker hastigheten på. Jeg må sette vifta til å kjøre for fullt når jeg spiller osv. Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 man kan bruke speedfan, men det gjelder bare cpu vifta og vifta på HK Mens du skrev det leket jeg meg med å skru opp og ned på kabinettvifta... Lenke til kommentar
tyraltus Skrevet 9. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2005 hjelp!. jeg startet fanspeed for første gang nå og temp3 viser 138C,det står ikke om det er cpu eller vga osv. det gjeleder. detter vel noe jeg burde gjøre noe med så fort som mulig? please svar !! er litt stressa nå, så jeg starta ny topic ang. dette, sikkert unødvendig: beklager Lenke til kommentar
jan.ata Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 he he sikker på att det er celsius og ikke farenheit du så om du får 138 grader celsius på prossesor eller vga er du god og dessuten eier av en stekt cpu eller vga som ikke funker mer Lenke til kommentar
reeeeg Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 (endret) hjelp!. jeg startet fanspeed for første gang nå og temp3 viser 138C,det står ikke om det er cpu eller vga osv. det gjeleder. detter vel noe jeg burde gjøre noe med så fort som mulig? please svar !! er litt stressa nå, så jeg starta ny topic ang. dette, sikkert unødvendig: beklager Speedfan kan også vise feil fort. Har en sensor som viser -48 grader jeg, så... Men fullt mulig det er fahrenheit og ikke celsius som vises.. Endret 9. januar 2005 av reeeeg Lenke til kommentar
tyraltus Skrevet 9. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2005 man kan bruke speedfan, men det gjelder bare cpu vifta og vifta på HK Mens du skrev det leket jeg meg med å skru opp og ned på kabinettvifta... lar det seg gjøre å styre kabinett viftene også med speedfan?evt hvordan.. Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 Det gjelder bare å finne fram til riktig vifte. Mulig det er et kriterium at viftene står på hovedkortet. Lenke til kommentar
tyraltus Skrevet 9. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2005 mener du at de er kobblet direkte til hk med 3 pin , ikke via fire pin kontakt? Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 Min kabinettvifte er det ja, og da får jeg kontrollere de via SpeedFan. Lenke til kommentar
tyraltus Skrevet 9. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2005 hmmm. skal se etter på hk mener det jeg så en tre pin der hvor det stod noe om kab vifte, er ikke helt sikker men.. takk for tipset Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 Samme om det står kabinettvifte eller ikke. Bare det er Molex går det fint. Lenke til kommentar
356speedster Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 GUIDE: Molex-guiden (hvordan få 7v eller 5v) Lenke til kommentar
tyraltus Skrevet 9. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2005 skal åpne kjæresten2 og sjekke om det er noen molex ledig i morgen ps: molex guiden er god og ha for en noob som meg vert fint med flere slike.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå