OogaBooga Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 Har tiligere brukt et lite og greit program som heter HDD Monitor. Det viste HDD-tempen som et ikon ved siden av klokken på oppgavelinjen. Noen som vet om noe slikt for CPU? Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 Til det kan du vel bruke SpeedFAN eller Hardware Monitor. Lenke til kommentar
Jan-Inge Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 PC Alert 4 bruker jeg Viser cpu tem, system temp, volt og viftehastighet Lenke til kommentar
DarkStarr Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 jeg bruker Everest Home Edition der kan du se spenningene, vifteturtallet, hk, cpu og hdd temp. og du kan teste ramen din og mye annet... PCAlert 4 viser 4 grader for mye på CPU(ihvretfall på min) Lenke til kommentar
OogaBooga Skrevet 9. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2005 Disse programmene dere nevner er sikkert greie de. Men de er vel ikke helt slik jeg tenkte meg. Eller er det et av dem som har en slik funksjon med visning av tempen på oppgavelinjen ? Lenke til kommentar
kazaa Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 mbm http://www.pcworld.com/downloads/file_desc...fid,7309,00.asp Lenke til kommentar
OogaBooga Skrevet 9. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2005 Tusen takk, den linken gikk jo rett i godteposen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå