kvedno Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 Kan noen legge inn bilder av Razer DB chameleon? Har lyst til å se hvordan dn ser ut Lenke til kommentar
embark Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 God idè, har heller ikke sett den... Lenke til kommentar
Stian216 Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 en artikkel om den. Chameleon Lenke til kommentar
preskatv Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 Både på testen til gamer.no og hw.no er det mange bilder. Eller så er det vel ikke så vanskelig å bruke image søk på google Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 (endret) Skulle gjerne sett noen bilder av den jeg og Tror bildene på hw.no og gamer.no er av MAGMA. Endret 9. januar 2005 av Mongo FuRY Lenke til kommentar
preskatv Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 Trodde hvertfall gamer sin var av chameleon, hmm. Ja ja. Men på prisguiden til hw.no ligger hvertfall ett bilde( ser veldig likt ut som den gamer testet ) Bilde er litt for stort, så legger bare url'en. https://prisguiden.no/inc_bilder_sl...age_format_id=1 Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 Siden Chameleon har maling som skifter farge etter vinkelen, har noen lyst til å se det, og ikke bare de samme 5 bildene som florerer på nettet. Lenke til kommentar
ZkedaR Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 Hadde du bare spurt for 2 dage4r siden, da hadde jeg en Chameleon og en Magma her har bare magmaen nå. Lenke til kommentar
the_zombie Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 Jeg synes magmaen ser mye kulere ut en chameleon. Har den selv (magma altså) Lenke til kommentar
PrayingMantis Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 (endret) Mitt Razer Diamondback Chameleon galleri EDIT: Og seff må man jo ha den beste matta, altså Ratpad Endret 9. januar 2005 av gixxerman Lenke til kommentar
Veitafan Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 Mitt Razer Diamondback Chameleon galleri Fine musa (ikke tenk koffert) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå