Kevlon Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 (endret) Hei Jeg lurte på om noen vet om et rimelig sted å bestille en Ati Radeon x800 XT eller Pro ? (Helst XT) Mvh. Kev Endret 9. januar 2005 av Kevlon Lenke til kommentar
Kevlon Skrevet 9. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2005 Har gjort det, den fant ingen XT utgaver, bare pro. Og je syntes prisen var for høy.. ingen andre forslag? Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 Jeg fant haugevis av XT-kort.. klikk her Lenke til kommentar
Elensar Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 https://prisguiden.no/vis_kategori....25&submit=S%F8k Lenke til kommentar
ArchEnemY Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 Er du ute etter ATI produsert kort? Isåfall så har MPX både ATI pro og ATI xt pe, ikke vanlig xt. Prisen er en annen sak. Lenke til kommentar
Kevlon Skrevet 9. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2005 ok , skal sjekke en gang til, men ja er ute etter bare ati Radeon kort, de andre utgavene har ofter problemer med vifter og sånnt.. bedre å ha "orginalt" Lenke til kommentar
ADT Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 Haha! Kort som er produsert fra andre enn ATI har minst like god kvalitet på viftene sine :!: Lenke til kommentar
Carnifex Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 Haha! Kort som er produsert fra andre enn ATI har minst like god kvalitet på viftene sine :!: Jepp.. Enig med deg. Er vel ingenting som tilsier at hverken kjølingen eller kvaliteten på selve viften skal være bedre på et made by ati kort. Lenke til kommentar
Kevlon Skrevet 9. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2005 (endret) vel, er ikke enig der, når jeg kjøpte mitt ATI Radeon 9800 pro kort så vuderte jeg å kjøpe Powercolor utgaven, men jeg gjorde ikke dette fordi mange av de som hadde kjøpt den utgaven haddee problemer med ...nemlig viften... Endret 9. januar 2005 av Kevlon Lenke til kommentar
ADT Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 en fjær blir til fem høns... men uansett ville jeg si at du ikke blir garantert en god kjøler med et "made by ATI" kort... Lenke til kommentar
Kevlon Skrevet 9. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2005 en fjær blir til fem høns... men uansett ville jeg si at du ikke blir garantert en god kjøler med et "made by ATI" kort... ehh... Nei, man kan aldrig være sikker, men jeg velger hvertfall Radeon utgaven... Lenke til kommentar
Carnifex Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 vel, er ikke enig der, når jeg kjøpte mitt ATI Radeon 9800 pro kort så vuderte jeg å kjøpe Powercolor utgaven, men jeg gjorde ikke dette fordi mange av de som hadde kjøpt den utgaven haddee problemer med ...nemlig viften... Det er faktisk helt riktig at PowerColor hadde problemer med viften sin. Det er lenge siden og ble fikset for lenge siden. Viftene de har nå er relativt problemfrie og det samme gjelder andre produsenter. Lenke til kommentar
vegilus Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 vel, er ikke enig der, når jeg kjøpte mitt ATI Radeon 9800 pro kort så vuderte jeg å kjøpe Powercolor utgaven, men jeg gjorde ikke dette fordi mange av de som hadde kjøpt den utgaven haddee problemer med ...nemlig viften... Det du sier der er bare heeelt feil, grunnen til slikt er vel avhengig av hva du har i pc'en din, alle produsenter sender deg akkuratt det samme, den eneste forskjellen kan være garanti og andre eksklusive saker, jeg har fått ASUS x800xt pe 256mb agp, og funker FETT! Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 Det stemmer at PowerColor hadde problemer med kjølerne sine, men dette er lenge siden og problemet er forlengst utbedret. Du kan ikke dømme X800-kortene på grunnlag av det var problemer med enkelte 9800-kort. De fleste produsentene bruker uansett referansedesign på kjøleren sin. Jeg ser ingen grunn til at man burde gå for et BBA-kort i stedet for et annet kort. Lenke til kommentar
Kevlon Skrevet 9. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2005 (endret) Det du sier der er bare heeelt feil, grunnen til slikt er vel avhengig av hva du har i pc'en din, alle produsenter sender deg akkuratt det samme, den eneste forskjellen kan være garanti og andre eksklusive saker, jeg har fått ASUS x800xt pe 256mb agp, og funker FETT! tror du bør sjekke litt omkring før du utaler deg om ting du ikke vet noe om... Endret 9. januar 2005 av Kevlon Lenke til kommentar
Kevlon Skrevet 9. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2005 Det stemmer at PowerColor hadde problemer med kjølerne sine, men dette er lenge siden og problemet er forlengst utbedret. Du kan ikke dømme X800-kortene på grunnlag av det var problemer med enkelte 9800-kort. De fleste produsentene bruker uansett referansedesign på kjøleren sin. Jeg ser ingen grunn til at man burde gå for et BBA-kort i stedet for et annet kort. Ok, det enestge jeg vet var at de hadde problemer med de.. Nei jeg har ikke hørt noe om at de har hatt noe problemer med x800 viftene, men så lenge man vet at de har hatt problemer før så blir det vel til at man ikke velger de... Lenke til kommentar
vegilus Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 Det du sier der er bare heeelt feil, grunnen til slikt er vel avhengig av hva du har i pc'en din, alle produsenter sender deg akkuratt det samme, den eneste forskjellen kan være garanti og andre eksklusive saker, jeg har fått ASUS x800xt pe 256mb agp, og funker FETT! tror du bør sjekke litt omkring før du utaler deg om ting du ikke vet noe om... jeg tror faktisk jeg vet litt mer enn deg, når jeg sier noe, snakker jeg om nåtid, det som var med powercolor var for lengesiden, så plz. Lenke til kommentar
thoering Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 Kevlon, du mottar jo alle råd som du ikke vil ta i mot råd. Så finn fram sjøl da vel. Lenke til kommentar
Kevlon Skrevet 9. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2005 jo, er villig.. da vet jeg hvertfall at det ikke lenger er problemer med viftene... hva er en bra pris på x800 xt kortet ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå