Gå til innhold

Ati Radeon x800 xt/pro

Kevlon

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

vel, er ikke enig der, når jeg kjøpte mitt ATI Radeon 9800 pro kort så vuderte jeg å kjøpe Powercolor utgaven, men jeg gjorde ikke dette fordi mange av de som hadde kjøpt den utgaven haddee problemer med ...nemlig viften...

Endret av Kevlon
Lenke til kommentar
vel, er ikke enig der, når jeg kjøpte mitt ATI Radeon 9800 pro kort så vuderte jeg å kjøpe Powercolor utgaven, men jeg gjorde ikke dette fordi mange av de som hadde kjøpt den utgaven haddee problemer med ...nemlig viften...

Det er faktisk helt riktig at PowerColor hadde problemer med viften sin. Det er lenge siden og ble fikset for lenge siden. Viftene de har nå er relativt problemfrie og det samme gjelder andre produsenter.

Lenke til kommentar

Det du sier der er bare heeelt feil, grunnen til slikt er vel avhengig av hva du har i pc'en din, alle produsenter sender deg akkuratt det samme, den eneste forskjellen kan være garanti og andre eksklusive saker, jeg har fått ASUS x800xt pe 256mb agp, og funker FETT!

Lenke til kommentar

Det stemmer at PowerColor hadde problemer med kjølerne sine, men dette er lenge siden og problemet er forlengst utbedret. Du kan ikke dømme X800-kortene på grunnlag av det var problemer med enkelte 9800-kort. De fleste produsentene bruker uansett referansedesign på kjøleren sin. Jeg ser ingen grunn til at man burde gå for et BBA-kort i stedet for et annet kort.

Lenke til kommentar
Det du sier der er bare heeelt feil, grunnen til slikt er vel avhengig av hva du har i pc'en din, alle produsenter sender deg akkuratt det samme, den eneste forskjellen kan være garanti og andre eksklusive saker, jeg har fått ASUS x800xt pe 256mb agp, og funker FETT!

tror du bør sjekke litt omkring før du utaler deg om ting du ikke vet noe om...

Endret av Kevlon
Lenke til kommentar
Det stemmer at PowerColor hadde problemer med kjølerne sine, men dette er lenge siden og problemet er forlengst utbedret. Du kan ikke dømme X800-kortene på grunnlag av det var problemer med enkelte 9800-kort. De fleste produsentene bruker uansett referansedesign på kjøleren sin. Jeg ser ingen grunn til at man burde gå for et BBA-kort i stedet for et annet kort.

Ok, det enestge jeg vet var at de hadde problemer med de.. Nei jeg har ikke hørt noe om at de har hatt noe problemer med x800 viftene, men så lenge man vet at de har hatt problemer før så blir det vel til at man ikke velger de...

Lenke til kommentar

tror du bør sjekke litt omkring før du utaler deg om ting du ikke vet noe om...

jeg tror faktisk jeg vet litt mer enn deg, når jeg sier noe, snakker jeg om nåtid, det som var med powercolor var for lengesiden, så plz.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...