TAAB Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 Heisann. Er på jakt etter en ny platespiller da den gamle har gått heden av alderdom og fest. Skal ikke brukes til scratching, men kun til lytting. Er det evt noen gode bruktkjøp som kan anbefales? Jeg har phono inngang på forsterkeren den skal brukes med, så innebygget forforsterker er ikke et must. Tips taes imot med takk. Lenke til kommentar
Audioslave Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 Gå til hifisentralen og spør der. Der finnes det en del Platespillerguruer. Kan gjøre kupp om du leter på diverse loppemarked og slikt. Men da må du vite litt om gamle spillere. Mye rart folk bare kvitter seg med. Vet om folk som har funnet gamle studiospillere fra nrk på loppemarked. Er på utkikk etter en gammel skivesnurrer selv. Må ha noe å spille de gamle progskivene på Lenke til kommentar
Bach Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 Hvilken pris hadde du tenkt sånn cirka? Om ikke planen er å kjøpe high-end er det mulig man kan komme med en anbefaling. Lenke til kommentar
TAAB Skrevet 9. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2005 Så billig som mulig Nei.....tenkte noe til rundt 2500 Lenke til kommentar
Audioslave Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 Skal du ha noe bra til 2500,- så kjøp brukt. Det finnes mange fine brukte eksemplarer rundt om kring. På bruktbørsen hos hifisentralen ligger det sikkert noe bra... Lenke til kommentar
kvikks Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 Kjøp deg en NAD 533, knallbra spiller! Det er så å si en Rega - spiller med NAD skrevet på. Er nok den som gir mest for pengene. Lenke til kommentar
TAAB Skrevet 9. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2005 Har du en link til butikk som selger? Hifi klubben har bare 555 Lenke til kommentar
kvikks Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 Har du en link til butikk som selger? Hifi klubben har bare 555 Kjøpte min hos HiFi-klubben like før jul, vil foreslå du ringer en av butikkene, de har den helt sikkert fortsatt. Evt. Du kan se om du finner en brukt Rega Planar 2 eller 3 Dette er foresten en spiller som nesten er på høyde med NAD'en; http://www.hifiklubben.com/no/produkter/st...ler.htm?id=5916 Passer din prisklasse bedre også Lenke til kommentar
TAAB Skrevet 9. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2005 Ja jeg har kikket litt på den. Og litt på denne. Det viktigste for meg er at den gir god lyd, og trenger lite stell. Lenke til kommentar
kvikks Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 Ja jeg har kikket litt på den. Og litt på denne. Det viktigste for meg er at den gir god lyd, og trenger lite stell. Denne kanskje; http://www.hificenter.no/shop_item.cfm?path=40&id=422 Hehe.. ville valgt den Project Debut spilleren. Trur du blir godt fornøyd med den, du kan også bruke de 700 mellom Project og Thorens til å heller oppgradere pick-up! Lenke til kommentar
Techpoint Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 Nad, Rega og Technics er de jeg har vært borti, alle tre har veldig gode platespillere. Bare husk å se i samme prisklassen da Lenke til kommentar
Bach Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 Sjøl har jeg en NAD 533 med Rega Bias pickup, og det låter ikke så værst. Null "leamikk" og når først arm/pickup er justert er eneste påkrevde vedlikehold en karbonbørste til vinylen. Kjøpe en brukt NAD/RegaP2 eller ProJect Debut og kjøpe ny pickup til oppunder 1000-lappen så får du godlyd innafor budsjett tenker jeg. Ser de har ProJect Debut III på HiFi-klubben til 2298,-. Om du får pruta med en bedre pickup er det et godt kjøp. De nye spillerne fra Thorens vet jeg ikke noe om. Og den på AvHiFi leveres vel uten pickup? Lenke til kommentar
TAAB Skrevet 12. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2005 ...og det ble en brukt Rega P2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå