Gå til innhold

Noen folk her som har peiling på Thermaltake?

Anbefalte innlegg

Jeg har bestilt meg et Thermaltake tower.... så nå har jeg starta og tenke litt..... får jeg plass til den viftestyringen jeg også har bestilt?!

dette kabinettet:

http://www.thermaltake.com/xaserCase/sviki...ng.htm#logoInfo

Med denne vifte styringen:

http://www.thermaltake.com/accessories/dcf...vebay/a2003.htm

med tanke på at de skru sakene stikker litt ut lissom.... kommer jeg til og få lukket døra? ;)

får jeg plass til denne også lissom?

http://www.thermaltake.com/accessories/xray.htm

dette ble masse på en gang.... håper noen har noe erfaring med dette toweret med tanke på plass i fronten :yes:

og med en gang jeg er i gang..... noen som vet hvor mange 5,25 hull det er , 3,5 ?

hvor mange disker lissom?

takker for ALLE svar=)=) :D

post-153-1105272950_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du får nok plass til maks en av delene,er ett hulrom mellom buen over V symbolet og opp til displayet på døra.Ellers så har du bare noen millimeter å gå på.V symbolet er også hult,rundt Vn er det trangere.Men du kan ha flaks.

Hvis du sender meg målene på hvor lang sigarettenneren er så skal jeg sjekke.

Lenke til kommentar

Det står jo hvor mange 3.5" plasser og 5.25" plasser det kabinettet har på den siden du linket til da!

Forøvrig er det 5 stk. 3.5" (interne) (og en 3.5" ekstern)

Også har du 4 5.25" (eksterne)

Tviler du får plass til noe særlig med viftestyringer ekstra, det er ikke ment det skal være mer viftestyring. (eller sigarett-tenner uttak).

Det er dårlig plass bak dekslet, det er lagd slik at man skal få inn cd/dvd-rom (eller harddisk brakketer)

det følger da med 2 viftestyre enheter (+2 vifter). Så jeg skjønner ikke hva du skal med den andre viftesyringa? (og vifter).

NB! DET ER IKKE PLASS TIL FLERE ENN DE TO VIFTENE HELLER. NB!

Endret av Gundersen
Lenke til kommentar
Det står jo hvor mange 3.5" plasser og 5.25" plasser det kabinettet har på den siden du linket til da!

Forøvrig er det 5 stk. 3.5" (interne) (og en 3.5" ekstern)

Også har du 4 5.25" (eksterne)

Tviler du får plass til noe særlig med viftestyringer ekstra, det er ikke ment det skal være mer viftestyring. (eller sigarett-tenner uttak).

Det er dårlig plass bak dekslet, det er lagd slik at man skal få inn cd/dvd-rom (eller harddisk brakketer)

det følger da med 2 viftestyre enheter (+2 vifter). Så jeg skjønner ikke hva du skal med den andre viftesyringa? (og vifter).

NB! DET ER IKKE PLASS TIL FLERE ENN DE TO VIFTENE HELLER. NB!

skal ha viftestyring på cpukjøleren, psu og chipset også:p menmen... får se hva jeg får plass til når jeg får det :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...