Snusgeneralen Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 Hei. Har hatt store problemer med min cd-brenner, LiteOn ltr-0841, etter at jeg begynte å bruke WinXP. I starten fikk jeg i hvertfall lest fra den, ikke brenne, men nå klarer den ikke det heller... Har prøvd å finne driver som fungerer uten hell.... Noen som kan hjelpe meg med en driver? Snusgeneralen Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 driver vanskeligere er det ikke, et søk på google... Lenke til kommentar
Snusgeneralen Skrevet 9. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2005 Jeg har søkt og lett i Google... og ingen av de jeg har funnet er beregna for WinXP. Men jeg har jo prøvd mange av de likevel... uten at det har fungert. Kanskje derfor jeg ikke får lest i fra brenneren lenger heller???? Snusgeneralen Lenke til kommentar
Snusgeneralen Skrevet 9. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2005 Ikke noen bedre forslag?? Ingen som vet om en driver som fungerer?? Lenke til kommentar
Wipeout Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 Windows sine egne innebygde drivere har da alltid vært tilstrekkelig? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå