stighenning Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 Ettersom jeg prøver å få kabinettet mere stille.. Finnes det noe bra program som måler hastigheten på vifter, temp på CPU.. slik at jeg kan få en statistikk på oppsettet mitt - hva som er best. Jeg vet det følger med slik Ai Booster program med mitt Asus hovedkort. Men dette programmet lagrer ikke..(etter det jeg vet) Lenke til kommentar
LgitechDInovo Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 Aida 32, speedfan osv Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 jeg bruker speedfan og er godt fornøyd med det. med det kan du også skjekke hvor god stand hardisken din er! Lenke til kommentar
Jankee Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 Flyttes til programvare. Då dette spørsmålet har ingenting med cpu som hardware men er eit software-spørsmål Lenke til kommentar
iacob Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 jeg bruker speedfan og er godt fornøyd med det. med det kan du også skjekke hvor god stand hardisken din er! HDD health Jeg bruker det men får hele tiden at disken skal dø i morgen.... Men den lever stadi og er ganske ny. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå