Gå til innhold

bærbare og skjermer..trenger hjelp!

Anbefalte innlegg

Har kikket litt på bærbare i det siste, og jeg skjønner ikke dette med skjermer...?!

Jeg kjøpte en billig HP til dama i sommer, og denne hadde 15,4" widescreen skjerm. Dette er kult med tanke på filmtitting, og jeg er egentlig ganske fornøyd med widescreen.

Er det noen grunn til at alle disse (de fleste hvertfall) Pentium M maskinene kommer med vanlig 15" skjerm? Er de skjermene kanskje bedre eller er det for å kutte prisen.

Sliter med å finne gode Pentium-M baserte maskiner med widescreen skjerm og skulle hatt hjelp til dette....eller kanskje jeg prioriterer feil?

Det er ikke en spillmaskin jeg skal ha.

Har et budsjett på omlag 15000. Litt mer skulle vel gå greit om det er for de riktige grunnene :D

Noen tips?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Dell Inspiron 8600: Link.

Dell Latitude D800: Link

Eller hvis du vil ha større skjerm, Inspiron 9200 med 17 bredskjerm: Link.

Merk at skjermene på disse kommer i forskjellig oppløsninger opp til 1920x1200, du velger det når du konfigurerer maskinen. Sidene jeg har linket til viser som regel basis (laveste) oppløsning.

Merk 2: Latitude maskinen er fra bedriftsutvalget. Prisene her er uten moms. Inspiron linkene er fra privat og er med moms og frakt.

Merk også at konfigurasjoner er forhåndsvalgt med 3 års på stedet service. Denne anbefales, men det går an å velge den vekk for å spare penger.

Geir :)

Endret av tom waits for alice
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...