TaZ Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 (endret) En kamerat av meg kom innom med PCen sin i dag..Den fungerte ikke lenger.. PSUen var røket og den så ikke særlig fin ut.. Endret 9. januar 2005 av taz Lenke til kommentar
j-- Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 Shit kan jeg spørre: var det et q-tec psu? Lenke til kommentar
j-- Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 Selvfølgelig men det var jo kanskje dumt å spør, med tanke på at det er jo nesten en selvfølge siden den er så svidd Lenke til kommentar
ok2k Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 Hva har skjedd med stakkaren? Lenke til kommentar
fredster Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 Jeg håper/tror og er rimelig sikker på at dette kun er en spøk. Hvis ikke, så bør jo fyren skaffe seg en støvsuger ASAP ! Evt. ikke sette den nye PC`en i det samme hullet i hagen som han gjorde med denne.... Bør fyren ha PC i det hele tatt ? Lenke til kommentar
jan.ata Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 er ikke noe glad i q-tec selv men med den støvannsamlingen ville det nok ta fyr i hva som helst!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Lenke til kommentar
OogaBooga Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 (endret) Den lyden dere hører når viftene går (susingen) er egentlig lokkelyden deres for å fange hybelkaniner Endret 9. januar 2005 av OogaBooga Lenke til kommentar
TaZ Skrevet 10. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2005 (endret) Shit kan jeg spørre: var det et q-tec psu? :!: :!: Nei det var en samsung produsert PSU Maskinen har stått på gulvet i ei bilsjappe noen år. Men vi fant ut hvor alle hybelkaninene hadde tatt veien Å nei dette er ikke tull den så virkelig så jævlig ut. Lukta dritt gjorde den og Endret 10. januar 2005 av taz Lenke til kommentar
NeVa Skrevet 10. januar 2005 Del Skrevet 10. januar 2005 Den lyden dere hører når viftene går (susingen) er egentlig lokkelyden deres for å fange hybelkaniner :!: lo godt når jeg leste den OT mye støv jo *shit* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå