Gå til innhold

Symbianprogram med tabeller til 6630?

Anbefalte innlegg

Har tenkt å bruke Nokia 6630 som treningsdagbok, men har da lyst på et program der jeg kan bruke kolonner og rader. Har funnet Quickoffice Premier, som kan redigere excelprogrammer. Men er det noen andre (gjerne enkle) Symbianprogrammer som kan gjøre det samme?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg vet om et gratis og enkelt symbian program som ligner sterkt på excel. Dette programmet heter sheet, men jeg husker ærlig talt ikke hvor jeg fikk tak i det. (Tross etter intens søking på google :p)

PS: Hvis noen vet om produsenten sin side så skulle jeg helst sett at de kunne ha vært så snille å poste denne her slik at vi kan laste derfra istedenfor (og i en nyere versjon..?)

Endret av Remerser
Lenke til kommentar
Funker det ikke å avinstalere det via Program Behandling?

Det gjorde ikke det opprinnelig, men prøvde på nytt nå etter at jeg hadde restarta mobilen funket det. Kanskje programmet lå åpent i bakgrunnen eller noe.

Uansett, takk for tipset!

Lenke til kommentar

Etter mye søking fant jeg et glitrende, enkelt og gratis program, microcalc.

Microcalc er j2me-basert og fungerer som et minimalt excelprogram. Siden jeg kun ville ha en notatblokk med tabeller fungerer det ypperlig for meg.

Eneste svakheten er at tabellen som lagres blir ikke lagret for seg selv - men det går greit til min bruk.

Microcalc er tilgjengelig fra denne siden:

http://mixa.dev.juga.ru/microcalc/microcalc.htm

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...