HeDEviL Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 (endret) Hallo ! Har nylig skaffet meg en NEC 3520A og har litt problemer med denne. Jeg får rett og slett ikke brent noe som helst med den ; Nero - Får opp burn-dialog'en, så kommer det opp nederst i vinduet, "Waiting for drive to becom ready" denne går helt bort, og stopper der, teksten forandrer seg ikke. Går an å trykke på OK knappen, men skjer ingenting bår jeg trykker på den. Nero Express - Går simpelthen ikke an å trykke på burn knappen. Media Player - Har kun prøvd å brenne vanlig CD med dette, da konverterer den filene ferdig, og stopper med det, skjer ingenting etter det. Med i Nero-pakken kom et program som heter Nero CD-DVD speed, dette trenger en "Data-DVD" for å kunne kjøre testene, dette programmet brente "Data-DVD"'n uten problemer på alle hastigheter, så det konstaterer vel at det ikke er noe i veien med brenneren ? Den leser også vanlige musikk cd'er uten problemer, men hittil er det kun Classic Media Player som har klart å få bilde fra en DVD film, men det hakket som bare pokker. Noen som har noen ideer ? Bjynner å bli lei nå EDIT ; Bruker mation DVD+R 8x plater... MVH Kjetil Riisnes Endret 9. januar 2005 av HeDEviL Lenke til kommentar
HeDEviL Skrevet 10. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2005 Ingen som har den fjerneste anelse... ? Lenke til kommentar
CastorFiber Skrevet 10. januar 2005 Del Skrevet 10. januar 2005 Har samme problemet på min PC, og tror ikke det har noe med brenneren å gjøre. Feilen ligger et annet sted. Eneste måten jeg har funnet ut som gjør at det funker, er å sette inn den tomme DVD- platen FØR jeg starter Nero. Da virker det. Dette er kjempeirriterende, og vil gjerne ha en løsning jeg også. Grunnen til at jeg vet det ikke er brenneren som er problemet, er at jeg har byttet brenner, fra Lite-on til NEC. Lenke til kommentar
.V. Skrevet 10. januar 2005 Del Skrevet 10. januar 2005 Sjekket at kabelen står skikkelig fast? Lenke til kommentar
Stian216 Skrevet 10. januar 2005 Del Skrevet 10. januar 2005 har dere nForce IDE drivere? det er noen som har problemer med disse. forsøk å fjerne nForce IDE driverene og legg inn drivere fra microsoft. Lenke til kommentar
HeDEviL Skrevet 10. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2005 Hallo ! Jeg hadde ikke noen IDE-drivere installert i det hele tatt, så installerte nforce drivere, og nå funker det fett ! Tusen takk for hjelpen ! Lenke til kommentar
Stian216 Skrevet 11. januar 2005 Del Skrevet 11. januar 2005 hehe, utrolig bra! fint den virker nå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå