Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Jeg drømmer om en Dodge charger!

Gjest Slettet+981287934

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+981287934

Jeg har ikke så god greie på bil,men jeg drømmer om en Dodge charger!Bare lurte på om noen visste sånn ca hvor en sånn ligger i pris,og om det er vanskelig å få tak i en i Norge?

Tusen takk! :yes:

Hilsen Hilde!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Prisen på gamle mopar har skutt i taket i det siste, 'cudaer, chargere, challengere osv har blitt kjempedyrt.

Vet ikke helt hvilken generasjon av charger du liker best jeg, men tror det er flest 68-70 modeller i norge. Fant en håndfull til salgs, bare ved ett enkelt søk. Men prisene lå rundt 200.000kroner.

Skal du ha en bil med hemi og firtrinns manuell tror jeg du må justere opp prisen både en og to ganger

Lenke til kommentar

ååja, disse er råe ja!

Min onkel hadde en 74mod Charger, med en 440 magnum. :love:

Oi, denne beveget på seg ja.

Men han solgte den :cry:

Var til en som skulle restaurere den,

(jeg vil kjøpe tilbake)

Hadde ikke hatt noe imot det akkurat.

Husker ikke helt fargen på den, men tror den hadde ørn på panseret :thumbup:

Rå med andre ord! :w00t:

Lenke til kommentar
Sikker på at det ikke var en Trans Am Daffah? Charger har vel ikke kommet med noe fjørkre på pansret vel?

Stemmer nok det. Har sett mange Trans Am med slikt på. Isåfall hvis det var det på den bilen må det nok være etterpå montert!!!?

Lenke til kommentar

En charger er nok ganske dyrt. Hvertfall hvis man skal ha org. motor med matching numbers.

ellers kommer det ann på model, motor og stand.

Tipper du kan få noe bra i prisklassen 150.000-200.000.

Personlig syns jeg at gulgrønn charger med svarte striper og vinyltak er noe av det råeste en kan få tak i, men tror ikke det er så mange som er enig med meg der. :D

Lenke til kommentar

Charger er fete biler ja - er nok førstevalget mitt hvis jeg skulle hatt en eldre 'Amerikaner' som bil nummer 2.

Men som flere er inne på så har vi vel nå kommet til det punktet hvor en del attraktive eldre biler faktisk blir dyrere og dyrere etterhvert som tiden går. Enten så er de i ferd med å gå helt i oppløsning på grunn av alder og er dermed ikke kjørbare eller så er de påkostet en god del og dermed dyre.

Endret av Shimano
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...