Gå til innhold

6800nu med gddr3?

Blaz3r

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Har et 6800LE fra club3d, det står i everest at jeg har gddr3 også, vet ikke om det stemmer men.

Minnet kjører originalt på 700MHz, men jeg får klokket det til 925MHz uten artifacts osv.

Da tror jeg everest lurer deg. 6800NU og LE skal bare ha DDR minne. GT kortene har GDDR3.

Lenke til kommentar
Har et 6800LE fra club3d, det står i everest at jeg har gddr3 også, vet ikke om det stemmer men.

Minnet kjører originalt på 700MHz, men jeg får klokket det til 925MHz uten artifacts osv.

Da tror jeg everest lurer deg. 6800NU og LE skal bare ha DDR minne. GT kortene har GDDR3.

Jepp. En av flere snodige bugs i Everest. Mange som har blitt lurt av denne.

:Edit Må bare legge til at det finnes enkelte som sier at de har klart å bryte 1000Mhz grensen med DDR1 minne. Om dette faktisk stemmer vet jeg ikke.

Endret av Carnifex
Lenke til kommentar
ASUS gamer edition har gddr3, sikkert noen andre også, men da gjenspeiles det i prisen...

Asus GE er jo nesten et GT kort, har jo samme ytelse som et GT korti ihvertfall, og en god klokke så det kan lett klokkes til bedre enn GT.

Jepp, det stemmer..! Men altså, INGEN vanlige 6800NU/LE-kort har GDDR3, kun Gamer Ed. fra Asus og GT-kort som har dette.. (Med unntak av det ene til Asus som har DDR1...)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...