Cera Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 Jeg har sett på denne til bruk med min laptop. Er denne grei (prisen?), evt andre anbefalinger? Lenke til kommentar
Arcus Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 (endret) Bruker denne på jobb (160GB), synes den er helt grei. Har ikke hatt noe trøbble. Den blir flyttet mellom XP og win2000 maskiner. Endret 9. januar 2005 av Arcus Lenke til kommentar
johnj Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 Min 160 GB er kliss lik denne og kostet vesentlig flere lapper da jeg kjøpte den tidlig på vårparten i fjor. Nokså stille, dønn stabil, og rask overføring via USB 2.0. Bruker den på laptopen min, og eneste minus er at den bruker en av USB-portene. Skulle jeg kjøpt den i dag, ville jeg kjøpt en med Firewire-tilkobling da jeg uansett aldri bruker denne porten. Lenke til kommentar
Cera Skrevet 9. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2005 Firewire har jeg ikke bruk for i og med jeg ikke har firewire på laptopen Lenke til kommentar
johnj Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 Jeg kan kjøpe en ny 200 GB med Firewire, og du kjøper min brukte 160 GB med USB? Kjempedeal! Lenke til kommentar
Tootimes Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 (endret) ...bare vær oppmerksom på at du ikke vet hva slag HD du har får før du kobler den opp. Maxtor,Wd..... De putter litt av hvert inni der,så om du er helt allergisk mot et hdmerke,bør du ivertfall sjekke DET først. EDIT. Ekstern strøm. Endret 9. januar 2005 av Tootimes Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå