diversity Skrevet 4. mai 2005 Del Skrevet 4. mai 2005 Neste år blir det _mye_ mindre klær. Satt igjen med diverse plagg jeg ikke fikk brukt.. Var også inne på tanken med å ta med anlegg, for å spille litt bedre musikk enn trance.. Skal ha med meg et ekstra par sko aswell. Puma sko holder ikke lenge i snøen :S Lenke til kommentar
Kanetheheatsink Skrevet 4. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2005 Skal ikke ha med noen andre iallefal.. 3stk stasjonære, 3 kontorstoler, 4bagger, +mer blir litt mye.. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 4. mai 2005 Del Skrevet 4. mai 2005 forrandringer til neste år: Flere sokker, et par slippers (fy f... og de skoa luktet når jeg tok de av^^), mer brus og en genser mindre Lenke til kommentar
Kanetheheatsink Skrevet 5. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2005 Flere sokker, et par slippers (fy f... og de skoa luktet når jeg tok de av^^), mer brus tror jaggu jeg skal gå for det samme luktet liksom ikke julemiddag nei Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 (endret) Slippers er veldig lurt å ha med ja. Men anbefaler ikke å gå med de til butikken i slaps. Glemte å skifte, var nok litt trøtt. ^^ Endret 5. mai 2005 av Slettet-p4PIYwb6 Lenke til kommentar
laaknor Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 Blir vel større kjøleskap og flere PCer neste år *kanskje vurdere å ta med fryser og stekeovn også* Lenke til kommentar
Håvard Skrevet 14. mai 2005 Del Skrevet 14. mai 2005 Neste TG blir mitt første.. hvis det blir noe da... og det håper jeg!! Da skal jeg ha med blandt annet: 1-2 stk. pc. 2 tastatur 2 mus minst en extra kabel av alle slag!! klær... biletten seff headsett webcam dig cam høytalere kansje joystikka (kommer ikke langt i BF eller andre spill med fly/helekoptere uten den) penger masse brenne dvd'er sove ting kommer sikkert på mer ettervært!! GLEDER MEG TIL MITT FØRSTE TG!! Lenke til kommentar
Kanetheheatsink Skrevet 26. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 26. mai 2005 Du trenger ikke brenne dvd'er Bare pass på at du har over 200gb ledig plass når du kommer. Lenke til kommentar
Specter Skrevet 26. mai 2005 Del Skrevet 26. mai 2005 Du trenger ikke brenne dvd'er Bare pass på at du har over 200gb ledig plass når du kommer. 200gb går på en natt det, hvis mange er på DC(++) eller annen form for fildeling. Lenke til kommentar
Kanetheheatsink Skrevet 30. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 30. mai 2005 Du trenger ikke brenne dvd'er Bare pass på at du har over 200gb ledig plass når du kommer. 200gb går på en natt det, hvis mange er på DC(++) eller annen form for fildeling. da er det bare å kjøpe 3x400gb harddisk og sette igang å laste ned *drømme* Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 30. mai 2005 Del Skrevet 30. mai 2005 Har slettet et par meningsløse innlegg her nå. Hold dere til topic folkens! Lenke til kommentar
Kvammis Skrevet 30. mai 2005 Del Skrevet 30. mai 2005 (endret) Mange nyttige Lister her... (Få tråden under mine innlegg så jeg kan se oppdateringer) BTW: Noen som vet om det er "lov" å koble opp pcen på toget ? Kan jo bli en lang tur.. Endret 30. mai 2005 av m3tro89 Lenke til kommentar
futti Skrevet 30. mai 2005 Del Skrevet 30. mai 2005 Mange nyttige Lister her... (Få tråden under mine innlegg så jeg kan se oppdateringer) BTW: Noen som vet om det er "lov" å koble opp pcen på toget ? Kan jo bli en lang tur.. Laptop? Andre maskiner er vel også lov å koble opp, men du bør jo ikke ta så altfor stor plass Laptop er jo å anbefale da. Lenke til kommentar
vanilla ice Skrevet 31. mai 2005 Del Skrevet 31. mai 2005 Neste TG blir mitt første.. hvis det blir noe da... og det håper jeg!! Da skal jeg ha med blandt annet:GLEDER MEG TIL MITT FØRSTE TG!! Tenkte også jeg skulle hive meg på neste runde av TG, first time ever Tror jeg satser på å få med meg 1 stk. pc med alt tilbehør. Tror jeg dropper å ta med pc-høytalerne, litt stress å bære på dem samt sub. Ellers kommer jeg til å ta med meg flere par med sko, også slippers Mye penger, en ekstra 200 GB harddisk, klær nok til 5 dager og godt humør. Tar også med ekstra av nettverksledninger osv. Leit om den skulle bryte midt under lanet. See you at TG 06 Lenke til kommentar
Kanetheheatsink Skrevet 31. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 31. mai 2005 Neste TG blir mitt første.. hvis det blir noe da... og det håper jeg!! Da skal jeg ha med blandt annet:GLEDER MEG TIL MITT FØRSTE TG!! Tenkte også jeg skulle hive meg på neste runde av TG, first time ever Tror jeg satser på å få med meg 1 stk. pc med alt tilbehør. Tror jeg dropper å ta med pc-høytalerne, litt stress å bære på dem samt sub. Ellers kommer jeg til å ta med meg flere par med sko, også slippers Mye penger, en ekstra 200 GB harddisk, klær nok til 5 dager og godt humør. Tar også med ekstra av nettverksledninger osv. Leit om den skulle bryte midt under lanet. See you at TG 06 Redigerer din liste -1stk.data -1stk.250gb harddisk -1skift -2nettverksledninger -1penger. Høytalere er ikke noe vitsi med mindre du har gigawattUb3rpow2r-craft-workship anlegget Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå