KimNK Skrevet 22. mars 2005 Del Skrevet 22. mars 2005 (endret) -4 par sokker -4 boxershorts -4 skjorter -2 gensere -2 bukser - Oppblåsbart liggeunderlag - Pute - Sovepose - Teppe - Tannkost - Tannkrem - Deodorant - Håndkle - Tomme plastposer - Teip - Verktøy - Skruer - AS5 - Isopropanol - Tråd/hyssing - Batteri - Ny HDD - Brenne CD-er - Brenne DVD-er - Drivarar - XP-CD - Alle kabler eg klarer å finne - Headset - Ekstra skjermkort (sånn for sikkerhets skyld =P ) - Skjøteledning - Nettverkskabel - Mobil+lader - Kamera+lader - MP3 spelar+lader - Kortleser - Lommebok m. armbånd og ptn-kort - Lommelykt - X kg snop - Brus og vatn - Frukt - Oppskåre brød og pålegg - PC - Skjerm - Tastatur+mottaker - Mus+mottaker - Musmatte Endret 22. mars 2005 av Satrucci_ Lenke til kommentar
Mott Skrevet 29. mars 2005 Del Skrevet 29. mars 2005 har tenkt å ha med meg 2 lcd skjermer, men er usikker på hvordan jeg skal pakke nr 2.. jeg har originalemballasje til den ene, men ikke den andre.. vil helst ikke ødelegge den.. skal kjøre selv..noen tips? Du kan ta sånn plast med luft i som du kan sitte å pille på Lenke til kommentar
Rampage Skrevet 29. mars 2005 Del Skrevet 29. mars 2005 veldig ferdig. Leste noen av sidene her og er jævlig glad jeg gjorde det. Fikk tatt med meg teip og teipa bordkantene Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 29. mars 2005 Del Skrevet 29. mars 2005 veldig ferdig. Leste noen av sidene her og er jævlig glad jeg gjorde det. Fikk tatt med meg teip og teipa bordkantene På raden jeg satt på (24) var hele bordkanten teipet med tykk god grå teip. Lenke til kommentar
svas Skrevet 29. mars 2005 Del Skrevet 29. mars 2005 veldig ferdig. Leste noen av sidene her og er jævlig glad jeg gjorde det. Fikk tatt med meg teip og teipa bordkantene På raden jeg satt på (24) var hele bordkanten teipet med tykk god grå teip. Teip var en av te to tingene jeg glemte. Den andre var musematte. Skal huske på begge to til neste år hvis jeg drar da. Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 30. mars 2005 Del Skrevet 30. mars 2005 Husholdningsartikler var noe jeg merka det var veldig behov for. Det blir ok en del av inventaret neste gang. Bilen ble bra full. To CRt skjermer tar større plass enn man skulle tro. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 30. mars 2005 Del Skrevet 30. mars 2005 Hadde altfor mye klær med meg. Nesten år kjører jeg selv og da skal jeg fylle opp bilen + takboksen med diverse ubrukelige artikler. Jeg skal alliere meg med LarsP og Scarface^, så tar vi med noen digre høyttalere og drar i gang noe motvekt til all Trance. Lenke til kommentar
j0k3r Skrevet 30. mars 2005 Del Skrevet 30. mars 2005 wtf, øverst på LAN-parties sida ligger "Hva skal du ha med deg på TG?".. hehe TG er over Men blei nok litt for mye klær som ikke blei brukt her i gården også.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 30. mars 2005 Del Skrevet 30. mars 2005 , så tar vi med noen digre høyttalere og drar i gang noe motvekt til all Trance. Jippi!! Lenke til kommentar
Rampage Skrevet 30. mars 2005 Del Skrevet 30. mars 2005 , så tar vi med noen digre høyttalere og drar i gang noe motvekt til all Trance. Jippi!! AMEN! (hva hadde dere tenkt på? ) Lenke til kommentar
Kanetheheatsink Skrevet 3. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2005 Jeg skal alliere meg med LarsP og Scarface^, så tar vi med noen digre høyttalere og drar i gang noe motvekt til all Trance. bare vent tror dere skal ha med nok så store (mange) høytalere for å overdøve alle andre Noen som merka at det ristet litt under åpningen av høytalere ved scenen? mobilen min ble rista ned fra bordet og dekslet knuste Lenke til kommentar
Kurt P Skrevet 3. mai 2005 Del Skrevet 3. mai 2005 jeg skal ha med grandiosa og cola . Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 3. mai 2005 Del Skrevet 3. mai 2005 (endret) jeg skal ha med grandiosa og cola . Tja.... Det er jo en liten stund til da....! Husk å legge grandis'en i fryseren da! Endret 3. mai 2005 av Poor Leno Lenke til kommentar
Kurt P Skrevet 3. mai 2005 Del Skrevet 3. mai 2005 jeg skal ha med grandiosa og cola . Tja.... Det er jo en liten stund til da....! Husk å legge grandis'en i fryseren da! Har TG vært? Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 3. mai 2005 Del Skrevet 3. mai 2005 jeg skal ha med grandiosa og cola . Tja.... Det er jo en liten stund til da....! Husk å legge grandis'en i fryseren da! Har TG vært? :!: Lenke til kommentar
Kanetheheatsink Skrevet 3. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2005 vel, jeg kan vel oppdatere denne tråden til "Hva skal du ha med på NESTE TG"? Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 3. mai 2005 Del Skrevet 3. mai 2005 Neste år blir det bærbar. Definitivt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå