akarlsvi Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 Nokia pc suite funker ikke med Billionton Bluetooth dongle Nokia 6230 funker fint som modem men Pc suite finner kune kabel og IR tilkobling Ser i andre diskusjonsgrupper at dette er et kjent problem, har prøvd mange tips men ingen funker. Lenke til kommentar
Limstift Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 Har du installert driverne og software`en som fulgte med på CDen da du kjøpte Bluetooth adapteren din ? Lenke til kommentar
akarlsvi Skrevet 9. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2005 Programvare er installert og com 3 funker, passord er lagt inn og alt funker som modem Lenke til kommentar
jalleks Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 Litt rart, jeg har samme BT dongle og jeg hadde ingen problemer med PC-suite da jeg hadde min 6230. Men hva skal du egentlig med PC-suite? Lenke til kommentar
akarlsvi Skrevet 9. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2005 Overføring av mp3, overføring av spill telefonnummer etc, men har du et program og anbefale som erstatter pc suite over Bluetooth ?????? Lenke til kommentar
jalleks Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 Jeg brukte vel så å si aldri PC-suite. Du kan jo bruke den medfølgende programvaren til BT donglen og sette opp sync. med Outlook. Overføring av filer bare jo være enkelt, du setter opp en serial kobling med telefonen (kobler telefonen med PCen via BT) så høyre klikker du på de filene du vil ha sendt til telefonen og velger send til --> bluetooth --> navn på telefon Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 (endret) Som eier av flere blåtann mobiler så må jeg tilstå at jeg kun bruker pcsuite (og tilsvarende program for andre merker) ved sikkerhetskopiering av telefonen. Dette fordi at det er 1000 ganger enklere å bare bruke blåtannen uten programvaren. (Slik som jalleks beskriver ovenfor) Utifra dette så vil dere nok skjønne at jeg synes at programvarene ofte er for kompliserte og for lite brukervennelige. Endret 9. januar 2005 av Remerser Lenke til kommentar
akarlsvi Skrevet 9. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2005 Takk folkens, driter i Pc suite og bruker Bt progremmet , eneste jeg enda ikke har funnet ut av er tilgang til MMC brikken på telefonen, den kommer ikke opp i BT programvaren Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå