Technetium Skrevet 10. januar 2005 Del Skrevet 10. januar 2005 Ok at han skal klare cs med den dataen der er en ting men om han spiller like bra er en helt annen ting jeg har en amd xp 1800 fx5200 512 ddr ram og jeg dropper fps men ikke at det er saken hvor bedre cpu du har når det gjelder cs hvor lettere treffer du så og si sprayen blir mye smoothere om du har en bra cpu samtidig så går ikke skudda i alle kanter Lenke til kommentar
CFD Skrevet 11. januar 2005 Del Skrevet 11. januar 2005 Ok at han skal klare cs med den dataen der er en ting men om han spiller like bra er en helt annen ting jeg har en amd xp 1800 fx5200 512 ddr ram og jeg dropper fps men ikke at det er saken hvor bedre cpu du har når det gjelder cs hvor lettere treffer du så og si sprayen blir mye smoothere om du har en bra cpu samtidig så går ikke skudda i alle kanter Dette er enda en grunn til å ikke spille CS =) Hvis man er avhengi av en god datamskin bare for å få bedre treffsikkerhet så er det ille. Har testet både CS1.6 og source på datamaskinen min og kan ikke si at noen hadde problemer med å kjøre. Men så har jeg en Clawhammer på 2.4,512 CH5 og 9700np. Selvfølgelig overklokket. ( http://service.futuremark.com/compare?2k1=8241035 ) Har også kjørt source uten problemer med en Duron1400@2100 med 256cache. Og 512ram og Geforce4 ti4200.. De som klager over dårlig ytelse i CS har rett og slett satt opp maskinen sin feil =) Lenke til kommentar
C4STOR Skrevet 11. januar 2005 Del Skrevet 11. januar 2005 (endret) De som klager over dårlig ytelse i CS har rett og slett satt opp maskinen sin feil =) Hvordan er det mulig, det virker jo som enkelte bruker mer tid på optimalisering og tweaking enn de gjør på å spille Har også kjørt source uten problemer med en Duron1400@2100 med 256cache. Og 512ram og Geforce4 ti4200 Kan vel også skyldes at GF4 kun støtter DirectX 8.1, så kortet slipper å slite med Dx9 Endret 11. januar 2005 av C4STOR Lenke til kommentar
CFD Skrevet 11. januar 2005 Del Skrevet 11. januar 2005 De som klager over dårlig ytelse i CS har rett og slett satt opp maskinen sin feil =) Hvordan er det mulig, det virker jo som enkelte bruker mer tid på optimalisering og tweaking enn de gjør på å spille Har også kjørt source uten problemer med en Duron1400@2100 med 256cache. Og 512ram og Geforce4 ti4200 Kan vel også skyldes at GF4 kun støtter DirectX 8.1, så kortet slipper å slite med Dx9 Tja.. Så du synes det er en dårlig ide å sitte å først tweake OS i ca 1time (får det meste ut av det den første timen). Jeg kan ikke CS tweaking så jeg driver ikke med det. Så er det bedre å bruke 1time på å Tweake OS eller bruke utallige timer å bli plaget av det mens man spiller? Tror det er innlysende hva jeg mener =) Det at GF4 kortet slipper å slite med DX9 er en ting ,men man kan jo alltids deaktivere DX9 på nye kort også =) Lenke til kommentar
pcgutten Skrevet 11. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2005 Okei, det var ikke dette jeg trengte hjelp til nå har dere sagt 1000 ganger at pcen burde klare det. Men hvordan må jeg sette det opp da? Forklar heller isteden for og sitte og si det samme 1000 ganger! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå