Πεισιθάνατος Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 En artig hendelse i går... http://www.nuclearblast.de/phpBB2/viewtopic.php?t=2578 Sjekk ut fyren som kaller seg Crazed_Terror her... Forumet jeg har linket til pleier ikke å gå like fort som dette forumet, men 15 sider på så kort tid må være rekord. Da man skulle svare ble man pent nødt til å bruke quote, for svarene kom så fort at man ikke visste hvem som snakket til hvem... Det forumet jeg har linket til er et forum der det diskuteres metal, og da er det litt dristig å lage en post med den tittelen. Det hadde vært som om jeg skulle ha lagd en post kalt "PC suger, det er bare datanerder som bruker det" her på forumet... Lov meg at ingen av dere blir som denne personen her noensinne... Mvh Knut H :!: Lenke til kommentar
Jan Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 Du likte den linken godt hva. Lenke til kommentar
Ṱormod Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 :!: Beste tråden noen gang. Men han er ikke noe særlig smart. Det er morsomt å se hvor dårlige argumenter han har. Jeg er enig i at noe black metal suger, men man kan ikke skjære alle over en kam. Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 Jeebus, hvor mange ganger har akkurat det blitt postet? Noe så infantilt... Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 Det var da voldsomt, da. En krangel på et annet forum, hvor verken trådstarter eller de som "svarer frekt tilbake" virker som de har noe annet enn sjokoladepudding mellom ørene. Veldig interessant. Stenges. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg