-Léon- Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 (endret) Er det bare meg som er utrolig irritert over at det ikke går an å vri på det kameraet? Når man styler bile... Er ikke sikker på om det gikk an i 1'eren. Men uansett. Utrolig kjipt Samme med hvis man lakerer bilen så treffer av og til lyset bilen helt utrolig dårlig sånn at bilen blir helt LYS og man kan nesten ikke se hva farge man har lakert bilen i. Er det bare meg som har merket disse "feilene"???? HVIS det faktis går an å vri på kameraet kan dere si til meg hvordan jeg gjør det. Blir totalt sinnsyk snart... - Edit. Noen som oxo har lagg problemer? Har en P4 3.2Ghz - 1 GB Ram - GF FX 5900XT 128 DDR Det burde vel ikke lagge da? Eller er det grafikk korte mitt som bør byttes ut? Med? Noen anbefalinger? PS: SKYLINE ER DEN FETESTE BILEN !!! Endret 9. januar 2005 av zeus5k Lenke til kommentar
Qwert123 Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 hehe. jeg synest og det er utrolig irriterende at det ikke går an å vri på kamera... Lenke til kommentar
Lonely Wolf Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 må bare si det..... MAZDA MX-5 ER DEN RÅASTE BILEN EVVA Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 (endret) HELT ENIG!!! Endret 9. januar 2005 av Swag Lenke til kommentar
BoardkilL Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 For å vri bilen når du fikser på den, eller om du bare vil se på den, kan du bare trykke ned musehjulet og bevege på musa. Da får du muligheten til å se bilen fra de fleste vinkler. Lenke til kommentar
BoardkilL Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 må bare si det..... MAZDA MX-5 ER DEN RÅASTE BILEN EVVA MX-5 er konebil Gå heller for en Skyline eller en Holden Monaro, eller som de kaller den i NFSU2: Pontiac GTO. Mye grymmere Lenke til kommentar
Fat_ASS Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 For å vri bilen når du fikser på den, eller om du bare vil se på den, kan du bare trykke ned musehjulet og bevege på musa. Da får du muligheten til å se bilen fra de fleste vinkler. smile2.gif Kult har virkelig savnet den funksjonen i nfsu2 å det var bra de ikke har tatt den bort for da hadde det vært en kjeme tabbe av utviklerne... Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 9. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2005 (endret) Takk. Endelig kan jeg vri på kameraet. Tusen takk for tipse :-) Endret 9. januar 2005 av zeus5k Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå