Gå til innhold

Agp kort til maks 2500 kr :)

Anbefalte innlegg

Hei!

jeg vet det er mange topicer om dette generelt, men det er en hvis trygghet i å forhøre seg før man kjøper :)

Jeg er på jakt etter et AGP skjermkort for MAKS 2500 kr, jeg har fra før ett: 3D Blaster 5600 Ultra, og føler at detter er en "stopper" i mitt system (Abit-Ic7g,P4 3,2 Ghz 800 fsb,1024 pc3200)

Takker for alle innspill :thumbup:

Endret av LgitechDInovo
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
For 2500 kr vil jeg si et GeForce 6800 kort.

LINK

Jeg støtter denne helt klart. Til 2500kr er 6800NU det beste kortet man får. Gå for 6800NU du, og hvis du vil kan du åpne de resterende pipelines og klokke litt og vips, nesten GT ytelse. Absolutt det beste valget.

Av de kortene mpx har inne nå er det veldig lav feilprosent på de som får åpnet de resterende 4 pipelinene ;) selv venter jeg mitt club3d 6800nu iløpet av uka :D

Endret av Jabbala
Lenke til kommentar
For 2500 kr vil jeg si et GeForce 6800 kort.

LINK

Jeg støtter denne helt klart. Til 2500kr er 6800NU det beste kortet man får. Gå for 6800NU du, og hvis du vil kan du åpne de resterende pipelines og klokke litt og vips, nesten GT ytelse. Absolutt det beste valget.

Av de kortene mpx har inne nå er det veldig lav feilprosent på de som får åpnet de resterende 4 pipelinene ;) selv venter jeg mitt club3d 6800nu iløpet av uka :D

Helt enig med deg. Club3D 6800NU er et genialt kjøp til en glimrende pris! :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...