N* Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 dette er siden. Jeg vet det er noe som kan gjøres bedre men jeg finner ikke på noe mer jeg kan gjøre med den. alltid når jeg ber om kritikk er det mange ting som jeg har oversett/ikke sett/ikke kan.. så skriv i vei. det bugger også en del i firefox.. trenger hjelp der og. Lenke til kommentar
melli123 Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 Jeg har sett at siden din ser ganske riktig og fin ut i Opera, mens i FF så bugger den litt som du allerde vet. Likte headeren din godt, ganske orginal etter min mening. likte hvordan du har rammet inn hvert av de små bildene. Ser at hvis man er på index siden, og så trykker på "bilder.html" så hopper siden litt til venstre... Ellers en meget fin side... Lenke til kommentar
halvardm Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 Den hopper egentlig ikke til venstre det er bare rulleheisen som kommer frem og går vekk. Men du har fått en litt stilig siden, likte ikke helt gul fargen dog. Siden er ganske tøff uansett og har sitt eget preg over seg. Ville hatt menyen i en annen farge. Den er litt ekkel å se på. Ville heller hatt en litt gulere farge, det hadde vert mer behagelig å se på. Har ikke mer å kommentere akkurat nå. Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 hvorfor endrer border'n seg når inholdet endrer seg? :\ litt stor header, men ellers liker jeg faktisk siden. Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 (endret) Alt innhold er beskyttet av den Norske loven. Hvilken av dem? Endret 9. januar 2005 av jorgis Lenke til kommentar
melli123 Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 (endret) Den hopper egentlig ikke til venstre det er bare rulleheisen som kommer frem og går vekk. hehe, oki, da skjønner jeg. Jeg skjekket det ut, og det er akkuratt det som skjer på siden min også...hehe. Har lenge lurt på hva det var...fant liksom ikke noe feil på koden... :!: EDIT: beklager for å gå uttafor topic... Endret 9. januar 2005 av VgaR Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 (endret) Er det meningen at menyen er slik den er i FF? Mystery-meat? Oja, de to som skulle være under overlapper ja... Ikke bra. Endret 9. januar 2005 av Mr.Berg Lenke til kommentar
N* Skrevet 9. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2005 (endret) Ville hatt menyen i en annen farge. Den er litt ekkel å se på.Ville heller hatt en litt gulere farge, det hadde vert mer behagelig å se på. sånn. gjorde det nå. hvorfor endrer border'n seg når inholdet endrer seg? :\ det lurer jeg også på. dette lager bakgrunnen: body { background:#7A6416 url(kropp.jpg) center repeat-y; } ganske rart egentlig det der. Hvilken av dem? vet ikke jeg.. hva burde stå der da? edit: der fiksa jeg buggen hvor teksten på førstesiden ble helt rar i ff. det var bare å sette float:left på bildet. nå gjenstår det å få overskriftene på en linje og å få de to nederste knappene i menyen ned i ff. hvordan skal jeg gjøre det? edit2: der fiksa jeg menyen i ff. men nå er overskriftene helt ødelagt Endret 9. januar 2005 av N* Lenke til kommentar
melli123 Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 Det blei en veldig fin side til slutt det der... Lenke til kommentar
N* Skrevet 11. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2005 Det blei en veldig fin side til slutt det der... til slutt? det er vel _noe_ som kan forbedres? ..og alle bugsa i ff Lenke til kommentar
dan1el Skrevet 12. januar 2005 Del Skrevet 12. januar 2005 det bugger også en del i firefox VENT, det er nå jeg skal si at Firefox suger på CSS og den viser alt feil, og at Opera er en bedre nettleser som viser all CSS feilfritt! Høres det kjent ut, Firefox-dudes? Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 12. januar 2005 Del Skrevet 12. januar 2005 Hvorfor fyre opp den der hver gang? Hvorfor ikke bare si seg fornøyd med at de fleste her inne ikke kjører IE? </OT kombinert med strek -----------------------------------------------------------------> Lenke til kommentar
N* Skrevet 12. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2005 VENT, det er nå jeg skal si at Firefox suger på CSS og den viser alt feil, og at Opera er en bedre nettleser som viser all CSS feilfritt! Høres det kjent ut, Firefox-dudes? det er vel det at den vises riktig som er problemet.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå