haingodegamle Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 Heisann alle sammen... Har et chieftec 350W psu(som kommer med dragon midi tower) , og har for tiden 5 disker, 2 sata og 3 pata, har også en dvd rom og en dvd brenner. Forøvrig sitter det et ati radeon 9600 pro i maskinen, 1stk ide- og 1stk. sata kontroller + et 3com gigabit NIC. Jeg lurte på om det psuet jeg har er tilstrekklig for å kunne drive dette framover. I skrivende stund sitter jeg på denne maskinen, men psuet tror jeg får kjørt seg rimelig hardt, allikevel har jeg ikke lagt merke til noe som helst ustabilitet så langt. Spørsmålet er forsåvidt om jeg bør investere i et nytt psu, eller klare meg med det jeg har inntil videre... Forslag mottas med takk. Lenke til kommentar
AvIOn Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 Så lenge det ikke er ødelagt, ikke fix det... 350w HØRES litt lite ut, men det funker jo tydeligvis. Det som spiller mye inn på PSU'en er hvor mange volt den kjører på 12v-railen. Men det funker greit hos deg, og hvis det er stabilt så skal du ikke bekymre deg. Lenke til kommentar
haingodegamle Skrevet 9. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2005 Den er god, takk takk =) Lenke til kommentar
MrAHB Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 Her kan du regne ut hvor mye strøm du bruker: http://www.jscustompcs.com/power_supply/ Lenke til kommentar
haingodegamle Skrevet 9. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2005 Gikk over 350 den ja.. blir nok ny psu på meg uansett, skal ha flere disker i det kabinettet etter hvert uansett så. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå