levlex Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 Samsung SGH-X460 Samsung er som oftest et merke som tilfaller de av oss med fyldig lommebok og sans for design, med noen få unntak. Et av disse er Samsung SGH-X460, som kommer med ekstern skjerm og innebygd antenne. Men klarer Samsungs nyeste å holde hva den lover? Les artikkelen her Lenke til kommentar
CheGuevara Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 Helt grei test, men så lurer jeg på om man kan samenligne menyen på X460 og menyen på E700? Lenke til kommentar
levlex Skrevet 9. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2005 Menyene er faktisk helt identiske ja. Samme oppsett hvor man blar seg bortover. Lenke til kommentar
Onkel Kompost Skrevet 14. mars 2005 Del Skrevet 14. mars 2005 Ja ok, så ble denne testet for noen måneder siden, men jeg ønsker nå bare å underrette om at jeg nylig har fått fingrene i den og må si det at ordboken ikke er så problematisk for meg. Selvfølgelig skulle jeg ønske at jeg kunne endre ord, men det med stor bokstav er i alle fall ikke et problem. Et ekstra trykk og så er det der. Blir langt flere trykk om man tar vekk ordboken. Batterilevetiden: Ved mitt bruk (et par telefoner, noe meldinger, etc) holdt batteriet i nesten 4 dager. Det er to dager mer enn min forrige, en Siemens CF62. Og da hadde jeg til og med satt ned lysstyrken på sistnevnte til 20%. Veldig bra design på den også, og tastene er en fryd å bruke. Min første Samsung telefon, og jeg må si meg rimelig fornøyd med den. (Skal ta og publisere erfaring på selve telefonen i prisguiden) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg