GalFisk Skrevet 15. november 2001 Del Skrevet 15. november 2001 Har en gamme compaq bærbar på jobben som jeg skulle ha fått igang, er det noen som vet hvor mye spenning den skal ha? Strømforsyninga er vekk. Lenke til kommentar
[L]337-Zonic Skrevet 17. november 2001 Del Skrevet 17. november 2001 Quote: On 2001-11-15 10:20, GalFisk skrev:Har en gamme compaq bærbar på jobben som jeg skulle ha fått igang, er det noen som vet hvor mye spenning den skal ha? Strømforsyninga er vekk. Hei, ta kontakt med Compaq. De vil nok trolig hjelpe deg, det er litt forskjellig når det gjelder spenning, alt fra 9-12v eller over og under. Ikke godt å si. Sjekk Compaq sine sider aller først, deretter ring. Lenke til kommentar
kingkong Skrevet 20. november 2001 Del Skrevet 20. november 2001 Quote: On 2001-11-15 10:20, GalFisk skrev:Har en gamme compaq bærbar på jobben som jeg skulle ha fått igang, er det noen som vet hvor mye spenning den skal ha? Strømforsyninga er vekk. 18.75 V med pluss i midten, 3.15A (det står det på min strømforyning til min gamle Armada 4100 - helt sikker samme typen)... Tipper 18 eller helst 19 volt også vil duge. Clas Ohlson selger forresten strømforsyninger til notebooks som man kan stille inn spenning på. Tror de koster noe rundt 600,- (ikke så altfor billig, men...) Lenke til kommentar
GalFisk Skrevet 21. november 2001 Forfatter Del Skrevet 21. november 2001 Thanx, det må jeg prøve. Compa-ku sine hjemmesider var ikke til så mye hjelp at det gjorde no. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå