Stig-Arne Skrevet 11. januar 2005 Del Skrevet 11. januar 2005 jeg skjønner meg ikke helt på dere pcutstyr.no Kunden leverer inn ett hovedkort, og får nytt med seg tilbake, UTEN å bli gitt beskjed om at han kan bli kredditert for evt testgebyr visst kortet viser seg å fungere. Da har dere ikke lovt til å tenke på testgebyr engang.. Greitt nokk at dere prøver, det har dere vist gang på gang, men dere prøver på feil måte.. at dere prøver å dra dette til deres fordel for kundebehandlingen er jo greitt nokk, men så lenge kunden ikke får de opplysningene han skal ha så nytter det ikke.. og dette har dere prestert gang på gang.. Lenke til kommentar
TEE Skrevet 11. januar 2005 Del Skrevet 11. januar 2005 jeg skjønner meg ikke helt på dere pcutstyr.noKunden leverer inn ett hovedkort, og får nytt med seg tilbake, UTEN å bli gitt beskjed om at han kan bli kredditert for evt testgebyr visst kortet viser seg å fungere. Da har dere ikke lovt til å tenke på testgebyr engang.. Greitt nokk at dere prøver, det har dere vist gang på gang, men dere prøver på feil måte.. at dere prøver å dra dette til deres fordel for kundebehandlingen er jo greitt nokk, men så lenge kunden ikke får de opplysningene han skal ha så nytter det ikke.. og dette har dere prestert gang på gang.. At PCutstyr har utvist dårlig skjønn er en ting. Men at kunden ikke har fått informasjon er feil. Når man kjøper og/eller returnerer produkter bekrefter man at man har godtatt betingelsene. I de betingelsene man godtar står følgende: Hvis en vare blir funnet i orden etter feilbeskrivelsen som var gitt med varen vil kjøper bli belastet med kr. 310,- ink mva i testgebyr pr vare, samt fraktkostnader i sakens anledning. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå