Gå til innhold

Problem me suben...

Anbefalte innlegg

tja sånn som jeg forstår det så mener du at du monterer en litt større/tyngre plate til fotene, slik at den skal blåse på den og ikke flytte seg siden det blåser på seg "selv"? satt faktisk og tenkte tanken en litt tykk/tung plate eller noe hadde gjort susen tror jeg isåfall :yes:

WORD!!!!

Hehe, prøv det ut og kom med tilbake mld ;) ble litt spent nå :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
tja sånn som jeg forstår det så mener du at du monterer en litt større/tyngre plate til fotene, slik at den skal blåse på den og ikke flytte seg siden det blåser på seg "selv"? satt faktisk og tenkte tanken en litt tykk/tung plate eller noe hadde gjort susen tror jeg isåfall :yes:

Da er det gjort...

Fant noen 60mm. lange jernrør biter som var ferdig borra :thumbup:

Så da tok jeg en MDF platebit å skar til sånn den blei akkurat som topplata på suben, åsså skrudde jeg det bare sammen...

Funker som et uvær :cool:

Tusen takk for svar :thumbup:

Er det noe jeg kan hjelpe til me så er det bare å ta kontakt per mail... (gjelder for alle)

Prøver å svare på det jeg rekker her inne... :w00t:

Endret av Pluggen
Lenke til kommentar

Da er det gjort...

Fant noen 60mm. lange jernrør biter som var ferdig borra :thumbup:

Så da tok jeg en MDF platebit å skar til sånn den blei akkurat som topplata på suben, åsså skrudde jeg det bare sammen...

Funker som et uvær :cool:

Tusen takk for svar :thumbup:

Er det noe jeg kan hjelpe til me så er det bare å ta kontakt per mail... (gjelder for alle)

Prøver å svare på det jeg rekker her inne... :w00t:

hehe, kjempeflott at det funka da :w00t:

men da sir jeg takk for meg, reiser ut med båten idag og er ikke tilbake på en liten stund, takk for nå ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...