Big-Boy Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 tja sånn som jeg forstår det så mener du at du monterer en litt større/tyngre plate til fotene, slik at den skal blåse på den og ikke flytte seg siden det blåser på seg "selv"? satt faktisk og tenkte tanken en litt tykk/tung plate eller noe hadde gjort susen tror jeg isåfall WORD!!!! Hehe, prøv det ut og kom med tilbake mld ble litt spent nå Lenke til kommentar
Pluggen Skrevet 9. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2005 Den er brei... Gjøres i morra tidlig (kan teste litt mer da:)) Lenke til kommentar
Morten K Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 (endret) Problemet er at kabinettet er for lett.Kjøp asfaltplate fra Eltek og fest det inni suben.Asfaltplatene veier en god del,så da blir nok suben stående i ro. Endret 9. januar 2005 av Morten K Lenke til kommentar
Pluggen Skrevet 9. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2005 den veier 22kilo kilo ..... Men kassa er egentlig for liten for det elementet så da er det vel ikke noe lurt å fylle opp eller? Tenker du på veggpapp eller takpappen? Lenke til kommentar
Pluggen Skrevet 9. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2005 (endret) tja sånn som jeg forstår det så mener du at du monterer en litt større/tyngre plate til fotene, slik at den skal blåse på den og ikke flytte seg siden det blåser på seg "selv"? satt faktisk og tenkte tanken en litt tykk/tung plate eller noe hadde gjort susen tror jeg isåfall Da er det gjort... Fant noen 60mm. lange jernrør biter som var ferdig borra Så da tok jeg en MDF platebit å skar til sånn den blei akkurat som topplata på suben, åsså skrudde jeg det bare sammen... Funker som et uvær Tusen takk for svar Er det noe jeg kan hjelpe til me så er det bare å ta kontakt per mail... (gjelder for alle) Prøver å svare på det jeg rekker her inne... Endret 9. januar 2005 av Pluggen Lenke til kommentar
Big-Boy Skrevet 10. januar 2005 Del Skrevet 10. januar 2005 tja sånn som jeg forstår det så mener du at du monterer en litt større/tyngre plate til fotene, slik at den skal blåse på den og ikke flytte seg siden det blåser på seg "selv"? satt faktisk og tenkte tanken en litt tykk/tung plate eller noe hadde gjort susen tror jeg isåfall Da er det gjort... Fant noen 60mm. lange jernrør biter som var ferdig borra Så da tok jeg en MDF platebit å skar til sånn den blei akkurat som topplata på suben, åsså skrudde jeg det bare sammen... Funker som et uvær Tusen takk for svar Er det noe jeg kan hjelpe til me så er det bare å ta kontakt per mail... (gjelder for alle) Prøver å svare på det jeg rekker her inne... hehe, kjempeflott at det funka da men da sir jeg takk for meg, reiser ut med båten idag og er ikke tilbake på en liten stund, takk for nå Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå