Gå til innhold

Problem me suben...

Anbefalte innlegg

Hva kan jeg gjøre for å slippe dette problemet??

Den står på teppe, men da blafrer det i teppe...

Når den står på parketten flytter den seg langt... (bråka mindre me filtknotter under, men gikk da litt fortere av gårde)

Har prøvd å sette den på spikes, hoppa da av underlaga og havna i parketten :blush:

Har åsså prøvd å heve den på forskjellige måter...

Tips mottas me stor takk :roll:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Mange subwoofere har muligheten for sandfylling. Sjekk etter bakpå, det pleier å være en liten runding (ligner på den på de store m&m sylinderene på danskebåten) som du kan plukke ut. Mengden står ofte i bruksanvisningen.

En kamerat av meg har noen lette plasthøytalere av typen billig-plastikk-greier-som-skal-se-så-tøfft-ut-som-følger-med-miniannlegget som stadig er på vandring rundt omkring i stua

Endret av EvoZ
Lenke til kommentar
Koda SW-1000...

Er bare på 80W, men den fløtter nok luft (litt for mye)

Dra på en skipshandel og kjøp sånn "duk" som vi har ombord, de fleste båter har slik det er sånn anti skli opplegg, bruker det på matbordet osv for og holde talerkenene på bordet osv :p burde ikke være vanskelig og få tak i og det tror jeg kommer til og funke veeldig bra ;)

edit: liten skrive leif :roll:

Endret av Big-Boy
Lenke til kommentar
skru fast noen planker på hvær side sånn at den blir presset i mellom ;) da sku den vist sitte ganske godt hvis den ikke hopper opp åsså :!: men stygt blir det, jeg har min subb unner sengen på kanten sånn at sengen presser den fast :p

Den hopper å flyter av egen fri vilje den her serru...

Kjøpte en demo modell med 150w forsterker og kraftigere element da :p

Hadde glemt det, blei akkurat mint på det av en kompis...

Lenke til kommentar
Har prøvd....

Fatter'n kom me idèen.

Han er en av gode gamle seilerene serru..

Var noe av det første han nevnte:)

Hmm da vet jeg ikke helt hva som funker ;)

hvis det er en slik som den Hær du har, så hjalp neppe dunken mye med tanke på den lille delen som er anni duken, men hvis det er slik, kan man skru av de små fotene?

da tror jeg nemlig duke hadde funka endel bedre :yes:

Edit: Skrive leif.. er trøtt vettu ;)

Endret av Big-Boy
Lenke til kommentar

tja sånn som jeg forstår det så mener du at du monterer en litt større/tyngre plate til fotene, slik at den skal blåse på den og ikke flytte seg siden det blåser på seg "selv"? satt faktisk og tenkte tanken en litt tykk/tung plate eller noe hadde gjort susen tror jeg isåfall :yes:

Lenke til kommentar
Hmm da vet jeg ikke helt hva som funker ;)

hvis det er en slik som den Hær du har, så hjalp neppe dunken mye med tanke på den lille delen som er anni duken, men hvis det er slik, kan man skru av de små fotene?

da tror jeg nemlig duke hadde funka endel bedre :yes:

Edit: Skrive leif.. er trøtt vettu ;)

Ja det går ann...

Men da er det bare det probmet at reflexrøret blåser ut i bånn.... :p

Men tenker litt på det...

Er sugen på å bytte den ut i den største til Sony (1000w)

Lenke til kommentar
tja sånn som jeg forstår det så mener du at du monterer en litt større/tyngre plate til fotene, slik at den skal blåse på den og ikke flytte seg siden det blåser på seg "selv"? satt faktisk og tenkte tanken en litt tykk/tung plate eller noe hadde gjort susen tror jeg isåfall :yes:

WORD!!!!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...