MacManus Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 (endret) Som topic sier, jeg trenger ny DVD-rom. En god en helst, penger er ikke et problem så lenge det holder seg under 6-700kr. Har sett på noen av de på komplett.no, er de noe bra? Jeg har en NEC 2500A dvd-brenner nå, rimelig dårlig til å se på film med. Så er de på komplett bedre til å spille av dvd'er enn min? Hvis ikke, har dere noen andre forslag? Endret 9. januar 2005 av MacManus Lenke til kommentar
MorePower Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 px116 er bra. Du kan eventuelt lage image av dvd filmene dine, og spille de av fra HD. Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 Denne her skal være bra. Jeg har god erfaring med den(mulig at det var 3500 og ikke 3520). Lenke til kommentar
Makky Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 kjøp en ren dvd-spiller...ikke noen brenner. hvilket merke er opptill deg selv, er ikke mye forskjell i dem. Lenke til kommentar
sdasdsad Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 (endret) Er det ille å se dvd filmer med dvd-brennere? har ikke tenkt no over at det kan være no problem. Har ikke hatt en dvd spiller på noen år. Kun gått i dvd brennere en stund. Hatt nec nd2500 og uten at jeg merket no. nd3500 nå Edit: men strengt tatt hører denne til under lagringsmedier Endret 9. januar 2005 av XeRam Lenke til kommentar
karasjok Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 Har en NEC 2510A, bruker den til å kopiere DVD filmer til HD med DVDshrink. Ser på filmene med WinDVD6 rett fra HD, litt lavere lyd når man spiller fra HD ellers perfekt. Lenke til kommentar
sdasdsad Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 2510A jeg hadde, ikke 2500. Rotenissen meg da Lenke til kommentar
MacManus Skrevet 9. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2005 Problemet når jeg ser på filmene "bommer" lyden på bilde. Når munnen beveger seg kommer det ingen lyd, lyden kommer litt etterpå. Det er det som er det største problemet. Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 10. januar 2005 Del Skrevet 10. januar 2005 Flyttes fra "Annet om hardware" til "Lagringsmedier" da DVD-ROM-spørsmål hører hjemme der. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå