Gå til innhold

Prosjekt: ZEERO Update endelig 25. Juni kl.01.42

Anbefalte innlegg

Godt å se at du er der enda! Gleder meg til neste update hvis det blir enda mer da!

Hvordan har du planer om å stealthe dvd-rommen? Skal du ha plate som er helt jevnt med fronten og et fint blått lys i sprekka? elle skal du ha den utenpåliggende slik at den ikke viser sprekka?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Godt å se at du er der enda! Gleder meg til neste update hvis det blir enda mer da!

Hvordan har du planer om å stealthe dvd-rommen? Skal du ha plate som er helt jevnt med fronten og et fint blått lys i sprekka? elle skal du ha den utenpåliggende slik at den ikke viser sprekka?

takk takk. updates blir det mye av. har tentamens periode nå og da er det en del fridager som jeg skal prøve å benytte meg av til litt jobbing.

ang. cd-rom`en så blir den lagt inn slik at den ligger jevnt med resten og så tett at sprekkene nesten ikke syns.

skal lakke den med en litt matt sortfarge slik at den ikke blir for skrikene, men fremdeles beholder utseendet.

hadde vært gøy å lage flere av den, men som du skjønner tar det tid når man skal lage allt tingene selv og problemer kommer hele tiden som skal løses.

ikke alltid like lett å få metall til å jobbe som du vil. :(

kommer snart med en ny update :thumbup:

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

som jeg har nevnt tidligere har jeg tenkt på et nytt navn på kabinettet og kommet fram til en forslag som jeg trenger tilbakemeld. på hva dere syns

forslaget er: ZEERO skal uttales rett frem derfor to e`er

hva syns dere? :thumbup: eller :thumbdown:

Lenke til kommentar

dette så meget bra ut.... er noe alla dette her eg har lyst å lage meg... men litt større tror eg... sitter å funderer på om eg ska gjøre det litt enklere for meg sjøl å kjøpe Lian-Li hovedkort brett... å legge inni...

så blir det litt finere bak der skjermkort å fremtidige kort skal settes inn... hehe...

tror eg må en tur på claes snart å se på ka de har... kansje eg kan kjøpe en masse der:-)

Lenke til kommentar
dette så meget bra ut.... er noe alla dette her eg har lyst å lage meg... men litt større tror eg... sitter å funderer på om eg ska gjøre det litt enklere for meg sjøl å kjøpe Lian-Li hovedkort brett... å legge inni...

så blir det litt finere bak der skjermkort å fremtidige kort skal settes inn... hehe...

tror eg må en tur på claes snart å se på ka de har... kansje eg kan kjøpe en masse der:-)

tenkte på å kjøpe meg et slikt fra Lian Li jeg også, men de blir boksen for stor til at jeg kan bruke de platene clasern har. jeg har kuttet til bak slik at jeg bare har stort nok hull til alle de kortene jeg skal ha og vil trenge, slik at det blir ikke noe særlig med åpning bak der. desutten er det mye mer morsomt og utfordrene å bygge den delen også selv :w00t:

Lenke til kommentar

eg får ta å sjekke noen lokale bedrifter som driver med metall.... kansje eg finne noen større plater.... tror det egner seg bedre til det eg ser for meg å bygge....

men eg tror eg ska lakkere hele greia svart.... har tenkt lenge på det, hehe....

men aldrig blitt noe liksom....

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...
"Hva skjer'a?"

Er du på ferie?

Venter i spenning!

Ikke skift navn til ZEERO, Du har jo allerede innarbeidet navnet og det er jo et bra navn jo!

Lurer på det samme. Det har gått 2 måneder og 7 dager siden sist update.

Vi vil ha en update :cool:

Lenke til kommentar

Yellow folkens har vært opptatt med så sinnsykt mye (russetid, eksamner og ferie) at jeg har hengt litt etter. Har ikke gitt opp og flott å høre at folk husker prosjektet. har nå ferie og hvis ikke været er flott er planen å jobbe litt videre før jeg drar på hytta. ellers kommer jeg sterkere tilbake på sen sommeren :D

har forøvrig sparkelt litt på bakplata og kommer tilbake til dette når neste update kommer.

ang. navnet blir det nok ZEERO siden HiFi ikke er noe serlig til navn. hvis det ev. er et bedre navn der ute kom med det så skal jeg vurdere det :w00t:

I WILL RETURN :thumbup:

Lenke til kommentar

Update

da var det tid for en liten update igjen. måtte bare gjøre noe følte jeg. ikke mye er gjort, men her er litt.

Sparklet litt bak:

mini-DSC00381.JPG

mini-DSC00382.JPG

Kuttet ut et hul som skal være til en vifte. blir dekket til senere og skal finpusses litt i kantene, men det kommer senere.

mini-DSC00391.JPG

mini-DSC00392.JPG

mini-DSC00393.JPG

Det var det for denne gang, men jeg håper å komme sterkere tilbake neste gang.

Lenke til kommentar

Meget bra, rette kanter er viktig.

Jeg hadde problemer med mitt pros ang 90 grader... jeg trodde at 90,5 og 89,5 grader var greit nok.... IKKE gjør den feilen, det blir bare dass, denne var til alle som skal kutte noe ;)

Du får bare kjøre på!! :p Nydelig jobbing hverfall!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...