perstian Skrevet 29. januar 2005 Del Skrevet 29. januar 2005 skjønner skjønner, men hva med vannkjøling? har du tenkt på det eller? Lenke til kommentar
crapgame Skrevet 29. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2005 skjønner skjønner, men hva med vannkjøling? har du tenkt på det eller? har tenkt på det, men som jeg tidligere nevnte har jeg verken plass eller råd til det. mulig at det kan fikses i fremtiden. mulig at det da blir ev å ha pumpa, radiator og tank i en boks ved siden av. vi får se og drømme Lenke til kommentar
perstian Skrevet 29. januar 2005 Del Skrevet 29. januar 2005 hvis du ikke skal ha så mange vifter siden det ødelegger idèen så kan du jo investere i en skikkelig CPU vifte så slipper du så høy temp sikkert noen skriveleifer her Lenke til kommentar
Anderssb Skrevet 30. januar 2005 Del Skrevet 30. januar 2005 Skikkelig nice prosjekt og worklog Veldig bra gjennomført. Stå på videre! Lenke til kommentar
crapgame Skrevet 30. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2005 Skikkelig nice prosjekt og worklog Veldig bra gjennomført. Stå på videre! takk takk. bar for at ingen skal lure så måtte jeg ikke alikevel kutte ned ribbene på viftestyringa ettersom at jeg bare flyttet den ca. 1cm ned Lenke til kommentar
anono1123 Skrevet 30. januar 2005 Del Skrevet 30. januar 2005 Stili, det e bare å jobbe videre Lenke til kommentar
nree Skrevet 30. januar 2005 Del Skrevet 30. januar 2005 (endret) De "greiene" kjøleribbene er skrudd fast til går de jo ann og lodde av og lodde på ledning mellom de " greiene og kortet så kan du feste kjøleribbene og "greiene" ein annen plass inni kabinettet, eller utenpå EDIT: Det er noe lignende du gjør vist du skal vannkjøle ein PSU (strømforsyning.) Endret 30. januar 2005 av goggen90 Lenke til kommentar
crapgame Skrevet 30. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2005 De "greiene" kjøleribbene er skrudd fast til går de jo ann og lodde av og lodde på ledning mellom de " greiene og kortet så kan du feste kjøleribbene og "greiene" ein annen plass inni kabinettet, eller utenpå EDIT: Det er noe lignende du gjør vist du skal vannkjøle ein PSU (strømforsyning.) ikke dårlig den der nei. tenkte på det, men etter litt modding fikk jeg alt til å passe uten å gjøre noe med viftestyringa ellers hadde jeg gått for den ideen Lenke til kommentar
Data_Smurfen Skrevet 30. januar 2005 Del Skrevet 30. januar 2005 blir kult detta!! STÅ PÅ! Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 30. januar 2005 Del Skrevet 30. januar 2005 Det du gjorde med viftestyringa var genialt! Lenke til kommentar
Ghost_Fox Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 Halla gutten! Dette blir bra! Støtter deg fult ut...... Liker og se at Dremelen får kjørt seg litt. Du, jeg regner med at hovedkortet funker, eller hva??? Lenke til kommentar
DeFalk Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 blir jævelig nice detta her... skal følge med på denna .. hehe... Hvordan går det med tippinga a?... vinni noe mer? Lenke til kommentar
crapgame Skrevet 1. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2005 blir jævelig nice detta her... skal følge med på denna .. hehe... Hvordan går det med tippinga a?... vinni noe mer? hehe. vant senest 200kr på Norge i går. skal tippe på bla. verdens beste lag: Liverpool i kveld kanskje budsjettet stiger håper å fikse viftehull i morgen eller en av de nærmeste dagene Lenke til kommentar
aeinstein Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 Og når jeg leste igjenom worklogen igjen så så jeg den fete volumknappen du kanskje skulle bruke da! Men ville det forresten ikke blitt finere med forsenkede skruer, evt. med linsehode? Det ville jeg ha gjordt. Det ser forresten veldig så pent ut! Lenke til kommentar
crapgame Skrevet 2. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2005 Men ville det forresten ikke blitt finere med forsenkede skruer, evt. med linsehode? Det ville jeg ha gjordt. Det ser forresten veldig så pent ut! takk takk. mulig du er inne på noe der. hvor kan jeg ev. skaffe det da? Lenke til kommentar
aeinstein Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 Clasern. Jeg fant. Når jeg var der i Oslo sentrum. HER Sporskruer, forsenker og forsenket med linsehode = rund på toppen... den buler litt opp. Men det råeste er jo å forsenke helt og sparkle som du gjør. Skulle du lakke den sort? Lenke til kommentar
crapgame Skrevet 2. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2005 Clasern. Jeg fant. Når jeg var der i Oslo sentrum. HER Sporskruer, forsenker og forsenket med linsehode = rund på toppen... den buler litt opp. Men det råeste er jo å forsenke helt og sparkle som du gjør. Skulle du lakke den sort? ikke dumme de nei. skal muligens se nærmere på de ja. den skal lakkes svart ja slik som denon bruker på sine produkter Lenke til kommentar
crapgame Skrevet 2. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2005 da har jeg bestilt vfd-display til kabinettet. jeg valgte det siden jeg syns det er bedre enn display og bedre å se på enn vanlig display Lenke til kommentar
Rykende_Kaffe Skrevet 3. februar 2005 Del Skrevet 3. februar 2005 prøv å unngå å quote bilder Lenke til kommentar
crapgame Skrevet 3. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2005 prøv å unngå å quote bilder skal prøve å huske det, men det var vel strengt tatt et like unødvendig innlegg som det at jeg quota et bilde. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå