anono1123 Skrevet 22. januar 2005 Del Skrevet 22. januar 2005 Det her lande jo på rett rullebane..... = Dette blir bra! Lenke til kommentar
crapgame Skrevet 23. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2005 hehe Mini-map kan noen si meg om hvor godt dette vfd displayet er? ev. erfaringer http://www.vendur.no/catalog/product_info....&products_id=49 Lenke til kommentar
crapgame Skrevet 26. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2005 det går sakte, men sikkert fremover her bilder kommer, men har hatt så mye å gjøre i det siste Lenke til kommentar
AndersT2 Skrevet 26. januar 2005 Del Skrevet 26. januar 2005 Hvordan skal du feste CD-rommen? Vil den ikke lage mye vibrasjonsstøy hvis den ligger slik på metallet. Burte kanskje ha noe gummi eller noe i mellom? Ellers ser det meget bra ut Lenke til kommentar
crapgame Skrevet 26. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2005 Hvordan skal du feste CD-rommen? Vil den ikke lage mye vibrasjonsstøy hvis den ligger slik på metallet. Burte kanskje ha noe gummi eller noe i mellom? Ellers ser det meget bra ut har tenkt litt på det og har lett etter noe å bruke, skal komme tilbake til det. takk for tipset Lenke til kommentar
ManagHead Skrevet 27. januar 2005 Del Skrevet 27. januar 2005 Blir nok konge dette her ja! Lenke til kommentar
crapgame Skrevet 27. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2005 takk for alle de fine tilbakemeld. jeg har fått kom gjerne med noen forslag til hva jeg kan gjøre anderledes. viftestyringa demontert: PROBLEM: når jeg målte litt fant jeg ut at de høye sorte (se blde under) som ligner på noe kjøleribber eller lignende (er de det?) er litt i veien for psu`en. kan jeg ta bort disse uten at det hemmer viftestyrning???? kommer oppdatering etterhvert som jeg får svar på dette Lenke til kommentar
Rykende_Kaffe Skrevet 27. januar 2005 Del Skrevet 27. januar 2005 *poste for å få i mine innlegg* nice work Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 28. januar 2005 Del Skrevet 28. januar 2005 Stemmer at det er kjøleribber. Vet ikke om det er så smart å fjerne de, men hva med å forminske de litt? Mye er det snakk om før psu vil passe? Lenke til kommentar
aeinstein Skrevet 28. januar 2005 Del Skrevet 28. januar 2005 Så en som lagde "The Cube" kabinett og han kuttet med baufil slik at de ble kortere, ikke ta dem helt bort, men de er spesifisert for å dra bort 20W hver så de kan bli mye mindre hvis du bare ikke har mer enn tre vifter pr kanal ca... Forresten: Flott jobba! Lenke til kommentar
crapgame Skrevet 28. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2005 trenger nok å halvere de. skal fikse det i morgen. det skal bare være en vifte per kanal. da blir det kapping og tilpassning i morra Lenke til kommentar
Vågebu Skrevet 28. januar 2005 Del Skrevet 28. januar 2005 Du kunne jo prøvd å vannkjøle transistorene i viftestyringen, hvis du skal ha vannkjøling. Lenke til kommentar
ManagHead Skrevet 28. januar 2005 Del Skrevet 28. januar 2005 Du kunne jo prøvd å vannkjøle transistorene i viftestyringen, hvis du skal ha vannkjøling. Haha, litt overkill kanskje? går nok fint å kappe dem ja. Kanskje sett den en plass der det er litt luftgjennomstrømning? Stå på! Lenke til kommentar
crapgame Skrevet 28. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2005 vannkjøling hadde vært fint, men har verken råd eller plass i kabinettet for der har jeg knapt plass til alt det andre. det kommer nok til å være god med kjøling i nærheten ja, men prøver å holde antall vifter til det minimale forå holde det mes mulig stille Lenke til kommentar
audiomur Skrevet 29. januar 2005 Del Skrevet 29. januar 2005 Kjempebra crapgame! Gøy å se at du bygger i alu. og ikke de monster-trekassene som mange andre lager. Lenke til kommentar
aeinstein Skrevet 29. januar 2005 Del Skrevet 29. januar 2005 Du kunne jo prøvd å vannkjøle transistorene i viftestyringen, hvis du skal ha vannkjøling. Hvis du vannkjøler de transistorene så vil de ende opp med høyrere temp. Mine er aldri varme.... Lenke til kommentar
crapgame Skrevet 29. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2005 (endret) Update da var det tid for update folkens. har fått fikset viftestyringa, ben og mange mange små ting som ikke er lett å se, men er viktige for helheten. boret ut hull i fronten: bilde av viftestyringa innvendig: Viftestyringa med hovedkort for å illustrere: Et lite bilde til av viftestyringa innvendig med avstand fra HK. her kan man se hvor liten plass det er: Her skal PSU`en komme. det er bare så vidt det er plass til den : Bilde av kabinettet innvendig: Bilde av kabinettet innvendig med en defekt cd-rom for å illustrere: Bilde av fronten med vribryterne: Bilde av kabinettet med føttene. kan se ut som det er sprekker mellom platene, men dette er det ikke. kommer bare av vinkelen og gjennskinnet i aluen. Et lite bilde til slutt fra litt lengre unna. ps. topplata er ikke skruddfast, den er bare lagt på løst her: det var det. skal muligens jobbe mer i morgen, vi får se. man kan vel begynne å se en likhet til en forsterker/cd-spiller eller hva??? Endret 29. januar 2005 av crapgame Lenke til kommentar
perstian Skrevet 29. januar 2005 Del Skrevet 29. januar 2005 (endret) sykt kult med de knottene fra viftestyringa som stikker ut =) gleder meg til ny update Edit: men hvordan blir det med kjøling? skal du han noen hull for vifter eller..? Endret 29. januar 2005 av perstian Lenke til kommentar
crapgame Skrevet 29. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2005 sykt kult med de knottene fra viftestyringa som stikker ut =) gleder meg til ny update Edit: men hvordan blir det med kjøling? skal du han noen hull for vifter eller..? takk takk. ang. vifter kommer det. har ikke bestemt meg for hvor mange enda, men det blir nok minst en 80mm bak og muligens noen fler bak. kan ikke sette de på siden for det øderlegger designet som er viktig Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå