Gå til innhold

Prosjekt: ZEERO Update endelig 25. Juni kl.01.42

Anbefalte innlegg

Stå på mann, den ser jo genial ut!

Alltid gøy med fingernemme folk.

Følger med på denne.

:thumbup:

Er de robuste nok, de derre platene fra claes, 2mm virker så tynt? Tåler de litt trykk og støt mener jeg? Blir jo mye av det når man bygger.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

takk takk folkens.

AlexG: de platene er solide ja. de holder formen fint og blir støttet opp grundig slik at de ikke bøyes. det skal også brukes ganske mye muskler til bare for å bøye de litt så det blir ikke noe problem.

håper på å starte med cd-rom og harddisk oppsett i morgen. mulig at jeg får også får startet på viftestyringa i løpet av helga kommer veldig ann på.

Lenke til kommentar

takk takk. har hatt så mye å gjøre i den siste uka, med skole, fotball osv. så jeg har ikke gjort mye, men tror jeg skal fikse noe i morra og håper på å legge ut bilder så fort som mulig etter det :thumbup:

noen som vet hvor jeg kan skaffe en liten psu på over 350w til en billig penge?

Lenke til kommentar

Update

da var det endelig tid for en liten update. har hatt så mye å gjøre i det siste med skole og fotball at prosjektet har stått litt stille, men har fått gjort noen små ting.

her har jeg kuttet ut for hovedkortet på bakplata. hvis dere lurer på hva de flekkene er så er det bare noe sparkel som har blitt pusset ned.

mini-DSC00272.JPG

her er et bilde etter at jeg satte opp en del av cd-rom og Harddisk feste. skal komme en til, men var tom for alu.profiler så det kommer senere.

mini-DSC00273.JPG

neste update kommer hvis alt går etter planen en eller annen gang i løpet av helgen da skal jeg fikse resten av cd-rom festet og begynne litt med viftestyringa, vifter osv. :w00t:

Lenke til kommentar
Hvordan vart det du kutte platene så fine... går det an med en stikksag? ville trodd du måtte til med baufil eller noe... Men det ser unektelig nice ut ja! Stå på - Mod on!

takk takk.

for å kutte platene brukte jeg en stikksag. måtte feste opp en planke på langs som jeg bare dro saga inntil og avslutta med å gjøre litt finpuss med dremelen.

driver på å jobber nå for har fått kjøpt inn en alu.profil til som jeg trengte. kommer nok en update i løpet av kvelden eller morgendagen :w00t:

Lenke til kommentar

Bare får å presisere: Bruker du en _tre_stikksag.... sånn som er beregnet på vanlig trevirke liksom.... for da ville jeg trodd at du måtte ut med hundrelapp på hundrelapp i nye sager...... :dontgetit:

Da er jeg i hvertfall overbevist om at jeg skal klare det samme :) Jeg har bare uroet meg for hvordan jeg skal kutte _rett_ med pappas 7kg tunge vinkelsliper som kan kutte tvers gjennom 15cm betong nesten.....

Men..... nå må du se å jobbe med en update isteden for å surfe! :p

Lenke til kommentar

Update

da var det tid for en liten update folkens

har jobbet litt med cd og hdd opphenget. tidligere la jeg ut der jeg hadde startet, men denne måtte jeg gjøre om på derfor ser det ikke ut som jeg har jobbet så mye. måtte jo se fotball og ta en tur på byn så derfor håper jeg at det kommer mer søndag kveld eller noe :thumbup:

her er et bilde av stikksaga, drillen og dremelen jeg har brukt for dere som har lurt på dette.

mini-DSC00274.JPG

her er det et lite bilde av yndlingene mine. Dremelen og ansiktsmasken min som er helt konge :thumbup:

mini-DSC00277.JPG

et bilde av hvordan cd og hdd opphenget ser ut. dette skal finjusteres etter skjermkortet osv. senere

mini-DSC00275.JPG

her er et lite med en cd-rom bare for illustrasjon

mini-DSC00276.JPG

håper dette ser bra ut og kommer som sagt tilbake med mer på søndagkveld hvis alt går etter planen :w00t:

Lenke til kommentar
Bare får å presisere: Bruker du en _tre_stikksag.... sånn som er beregnet på vanlig trevirke liksom.... for da ville jeg trodd at du måtte ut med hundrelapp på hundrelapp i nye sager...... :dontgetit:

Da er jeg i hvertfall overbevist om at jeg skal klare det samme :) Jeg har bare uroet meg for hvordan jeg skal kutte _rett_ med pappas 7kg tunge vinkelsliper som kan kutte tvers gjennom 15cm betong nesten.....

Men..... nå må du se å jobbe med en update isteden for å surfe! :p

jeg bruker den du ser på bilde. den brukes på tre til vanlig, men ved å bytte til et av de andre bladene som følger med kan du kappe i metall plater bare ikke for tykke :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...