crapgame Skrevet 9. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2005 Noen som vet om det finnes en form for volum bryter lignende en slik det er på et stereoanlegg til pc der man kan regulere lyden? Det hadde vært midt i blinken. Jeg har sett en Usb-sak som var en multifunksjonsbryter til styring av f.eks winamp som så ut som en stor volum-knapp. Den tror jeg skulle ligge på bordet (som f.eks en mus). Dessverre kan jeg ikke huske hvor jeg så den, men litt kreativ Googling kan jo gjøre susen. Det finnes i alle fall. Spennende prosjekt! Hvor mye skal du ha i front av knapper osv? takker karamba skal lete litt etter det. av knapper så skal jeg ha en av/på bryter, reset knapp, fire vribrytere til viftestyringa. mulig at det kommer noe mer senere. videre kommer det en integrert cd-rom luke og et vdf-display. det er hva jeg vet nå, kommer mulig noe senere Lenke til kommentar
crapgame Skrevet 9. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2005 (endret) fant en fin en som jeg (hvis lommeboka rekker) skal skaffe meg og montere inn i fronten som på en forsterker. den var heldigvis sort http://www.eplekurven.no/product_info.php?...products_id=537 Endret 9. januar 2005 av crapgame Lenke til kommentar
karamba Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 Det var den jeg mente. Den kan jo bli flott, den! Lenke til kommentar
j-- Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 Du får det til å se lekende litt, crapgame Håper fronten din blir lekker... Lenke til kommentar
Zipp0 Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 Lekkert er vel ikke mye mer å si Lenke til kommentar
crapgame Skrevet 9. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2005 Du får det til å se lekende litt, crapgame Håper fronten din blir lekker... takk takk. fronten er det viktigste for meg. den blir ikke godkjent før den er prikk fri, koste hva det koste vil Lenke til kommentar
crapgame Skrevet 9. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2005 da er alle bildene i en bedre størrelse eller? Lenke til kommentar
crapgame Skrevet 10. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2005 Da er viftestyring, griller, filtere osv. bestillt og er vel her på torsdag eller fredag Lenke til kommentar
z1Ob Skrevet 10. januar 2005 Del Skrevet 10. januar 2005 (endret) Lager du en til meg og hvis jeg sender deg penger? . Det så utrolig bra ut Hvor kjøpte du de Alu.Profilene? Stå på! edit: leif ja Endret 10. januar 2005 av z1Ob Lenke til kommentar
crapgame Skrevet 10. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2005 Lager du en til meg og hvis jeg sender deg penger? . Det så utrolig bra ut Hvor kjøpte du de Alu.Profilene? Stå på! edit: leif ja hehe takker. alu.profilene er kjøpt på clas`ern: str. 18x28 lengden er 1,3m og koster 49kr varenr er 41-2683 (s.258 i katalogen) Lenke til kommentar
crapgame Skrevet 10. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2005 Som jeg nevnte tidligere skal jeg prøve å legge ut jevnlige update på priser: alu.profiler x2 =98kr alu.plater x5 = 385kr lakk= 79kr primer= 69kr føtter= 49kr stålstang= 39kr kutteskiver til dremel= 95kr (jernia) stålbørste til dremel= 49kr (jernia) kjemisk metall= 59kr finsparkel= 59kr sparkel spader x2= 30kr skruer med muttere= 50-60kr sum= 1022kr oi litt mye, men tror ikke det var mer da, hvis jeg skulle ha glemt noe eller det er noe annet bare spør Lenke til kommentar
anono1123 Skrevet 11. januar 2005 Del Skrevet 11. januar 2005 alu.profiler x2 =98kralu.plater x5 = 385kr lakk= 79kr primer= 69kr føtter= 49kr stålstang= 39kr kutteskiver til dremel= 95kr (jernia) stålbørste til dremel= 49kr (jernia) kjemisk metall= 59kr finsparkel= 59kr sparkel spader x2= 30kr skruer med muttere= 50-60kr sum= 1022kr oi litt mye, men Bare jeg hadde hatt så mye penger.. Lenke til kommentar
Islanbadsj Skrevet 11. januar 2005 Del Skrevet 11. januar 2005 Det der så rånaijst ut Lenke til kommentar
crapgame Skrevet 11. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2005 heldigvis for meg har jeg eldre naboer som ikke kan løfte mye selv og siden jeg har hjulpet dem fikk jeg 1500kr for det pluss at min viktigste inntektskilde til dette prosjektet nemlig tippinga ikke svikter meg for ofte det er bla. etter en liten gevinst her at jeg fikk penger nok til å bestille viftestyring, kabelstrømper, griller osv. som kommer i løpet av uka ingen update i dag siden jeg skal se på Liverpool kampen på storskjerm i byn, men kommer nok noen bilder i morra eller torsdag Lenke til kommentar
Prodigy_ Skrevet 11. januar 2005 Del Skrevet 11. januar 2005 Nice! Ser veldig bra ut. Lenke til kommentar
crapgame Skrevet 12. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2005 takk takk. håper jeg rekker en update i løpet av uka, men vet ikke kommer ann på hva jeg får tid til i helgen. Ps. Viftestyringa og andre godsaker kommer i posten i morra Lenke til kommentar
crapgame Skrevet 13. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2005 Mini Update i dag kom pakka med viftestyring, Griller, Vifte filtere, kabelstrømpe og skruer Håper å kunne montere inn viftestyringa i løpet av helgen. for at den skal passe litt bedre inn i prosjektet må den nok demonteres litt. Lenke til kommentar
Islanbadsj Skrevet 13. januar 2005 Del Skrevet 13. januar 2005 Ser forsatt bra ut... Lenke til kommentar
aeinstein Skrevet 13. januar 2005 Del Skrevet 13. januar 2005 Minimalistisk genialt! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå