crapgame Skrevet 26. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 26. juni 2005 Takker for alle de fine tilbakemeld. Jobber litt omgangen nå mye fint vær og jeg er mye ute å spiller fotball eller på stranda så derfor går det litt sakte. skal prøve å komme med en oppdate til før jeg drar på ferie på tirsdag. Men skal gjøre mye når jeg kommer hjem igjen. skal skaffe meg en jobb og få litt penger til HW Lenke til kommentar
reds Skrevet 28. august 2005 Del Skrevet 28. august 2005 Nå har det gått enda 2 mnd uten updates. Har kabinettet rusta bort, eller? Gitt opp? Me Want Update....! Lenke til kommentar
danni Skrevet 28. august 2005 Del Skrevet 28. august 2005 det blir stein rått men trenger en update as keep on the good work man. Lenke til kommentar
Vågebu Skrevet 28. august 2005 Del Skrevet 28. august 2005 Har kabinettet rusta bort, eller? Hvor ofte ruster aluminium bort? Lenke til kommentar
kverna Skrevet 28. august 2005 Del Skrevet 28. august 2005 aldri. men kan bli borte på andre måter Lenke til kommentar
reds Skrevet 28. august 2005 Del Skrevet 28. august 2005 Det vare bare en talemåte.... for at han bruker no inni hampen lang tid.... Lenke til kommentar
moiself Skrevet 28. august 2005 Del Skrevet 28. august 2005 Lite som skjer her for tida... er det kommunen som har tatt over ;P Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå