Kirkbakk Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 skal ha meg nytt kabinett til maks 700 kroner med PSU * Minimun 350 watt psu * Design ikke vitkig * Atx *Midi tower * skal helst kjøpes på komplett har sett på dette og dette hva tror dere? på forhånd takk Lenke til kommentar
PumpAction Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 Chenbro kabinettet har en psu som er ca1000 ganger bedre en hva som står i q-tek'en. 1000 ganger er satt på spissen selvfølgelig, men det er en dag og natt forskjell. Lenke til kommentar
louieone Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 jeg gikk for dette: kæbbinett ser helt greit ut, men har ikke fått satt inn delene enda. dette svaret var kanskje ikke veldig nyttig.. sorry, hehe Lenke til kommentar
pcp160 Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 louieone Skrevet 09/01/2005 : 01:32 dette svaret var kanskje ikke veldig nyttig.. sorry, hehe Ehh, sannsynligvis hjelper det ikke deg så mye nei, men jeg hører gjerne om det når du har fått det i orden Lenke til kommentar
dnthalhuk Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 Gå for Chenbro du. Det Aopen kabinettet er samme som mitt QF50A, og hadde jeg hatt ditt valg hadde Gaming Bomb stått ved min side Lenke til kommentar
DarkStarr Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 (endret) denne og denne (psuen yter nesten 400W) ble litt vel over grensa med pengene men det er bra ting Endret 9. januar 2005 av DarkStarr Lenke til kommentar
Kirkbakk Skrevet 9. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2005 (endret) Takk for all hjelp :!: Blir så jeg går for chenbro Men trenger jeg noen strømovergang for å kunne bruke s-ata disk? Endret 9. januar 2005 av Niss Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå