Gå til innhold

Opera v8 Beta - endelig rask på forumet!

Blib

Anbefalte innlegg

Fikk endelig somlet meg til å laste ned Opera v8.0 beta 1 i dag og jamen meg ser det ikke ut til at de har greid å fikse buggen med IPB-forums. Iallefall så laster jeg sidene på dette forumet nå mange ganger raskere enn tidligere.

Anbefaler alle som sitter med en eldre versjon av Opera å oppgradere nå! Dere finner nedlastningslink på www.opera.com :)

Og forresten, ifølge hovedsida så får dere også tilgang på hele Opera v8-serien dersom dere kjøper lisens nå. Jeg skal iallefall ha en! :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er ikke sikker på om jeg merker noe forskjell (DC++ står på for fullt på en av maskinene her nå, muligens derfor). Kjekt å kjøre siste versjon uansett, så v7.54 går på huet og ræva ut herfra nå som v8.0 beta er lagt inn.

edit: Fant enda en god nyhet med v8.0. Gmail virker! :w00t:

Endret av Complexion
Lenke til kommentar
Jeg kjører nå 7.54. Kan jeg på noen måte beholde bokmerkene og tryllestaven hvis jeg skifter til 8.0 beta?

Du får en ny clean innstallasjon. Du beholder 7.54. innstalerer ikke over.

Trykk hjelp-->Om Opera i verktøylinja. Så finner du ut hvor det forskjellige bokmerker etc ligger. Så kopierer du det til 8.0 vil jeg tro.

Eller trykk Fil -->importer i 8.0

så velger du fila som ligger i 7.54

Forstår???

Lenke til kommentar
Det er en mye lettere måte med Opera. Du bare installerer Opera 8.0 beta over den gamle installasjonen, så blir alle instillinger og slikt beholdt. Ikke noe problem.

Da var det gjort. Ser ikke mange forskjellene :hmm: Finner dem vel etterhvert.

Og forresten, ifølge hovedsida så får dere også tilgang på hele Opera v8-serien dersom dere kjøper lisens nå. Jeg skal iallefall ha en!

Jeg hadde en gammel lisens (kjøpt rundt v7.22 tror jeg). Den ser ut til å funke for 8 beta den også. Man må altså ikke kjøpe en "fersk" v7-lisens for å få v8..?

EDIT: synes forumet går like tregt enda jeg. Sitter på en 8032/640-linje fra Mimer.

Endret av Vandalen
Lenke til kommentar

Ja, jeg har selv også merket at forumet ikke alltid er like raskt som da jeg skrev topic, men nå kan det da faktisk være pga serveren har for mye load. Vent og prøv når det er mindre load, da er det helt vannvittig raskt.

Lenke til kommentar
Det er en mye lettere måte med Opera. Du bare installerer Opera 8.0 beta over den gamle installasjonen, så blir alle instillinger og slikt beholdt. Ikke noe problem.

Da var det gjort. Ser ikke mange forskjellene :hmm: Finner dem vel etterhvert.

Og forresten, ifølge hovedsida så får dere også tilgang på hele Opera v8-serien dersom dere kjøper lisens nå. Jeg skal iallefall ha en!

Jeg hadde en gammel lisens (kjøpt rundt v7.22 tror jeg). Den ser ut til å funke for 8 beta den også. Man må altså ikke kjøpe en "fersk" v7-lisens for å få v8..?

EDIT: synes forumet går like tregt enda jeg. Sitter på en 8032/640-linje fra Mimer.

Versjon 8 er gratis for de med lisens fra 7-serien. Grunnen er vel at de egentlig hadde tenkt å gi ut denne som versjon 7.6. :)

Lenke til kommentar
Håper det snart kommer en ny versjon av Firefox som fikser småbugsa på forumet :(

I og med at man sjelden merker problemet på andre siter når man bruker firefox kunne kanskje de ansvarlige for hw.no-forumene fiksa bugsene der i stedet?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...