rdanie00 Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 Har en Acer TM 2301WLMI. Etter hva jeg kan se er det ingen tv-utgang på denne. Finnes det noen muligheter for å få koblet pc'n til tv'n alikevel, så jeg kan se filmer fra pc'n på tv'n? En usb-adapter eller et pcmcia-kort f.eks? På forhånd takk Roald Lenke til kommentar
Karmacom Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 (endret) Har en Acer TM 2301WLMI. Etter hva jeg kan se er det ingen tv-utgang på denne. Finnes det noen muligheter for å få koblet pc'n til tv'n alikevel, så jeg kan se filmer fra pc'n på tv'n? En usb-adapter eller et pcmcia-kort f.eks? På forhånd takk Roald Det finnes, det mest vanlige hittils når det gjelder UT signaler når det mangler og man ikke har muligheten til å dytte inn et internt TV-kort, er via selve VGA utgangen. Dvs en boks/adapter fra VGA/skjerm - utgangen på maskina, som da gjør om signalet og har egne utganger som composite, S-VIDEO osv: [VGA-PORT]--kort ledning-[OMFORMERBOKS-MED-COMPOSITE/SVIDEO-UT]---lang-ledning-------[iNNGANG PÅ TV/VIDEO] Tror ikke USB2.0/PMCIA er raskt nok til å overføre UT signaler på den måten i og med at hovedkort/GPU ikke har noen buss-forbindelse samme veien TIL USB som USB har til selve systembussen for digitalisert INN-materiell osv., men nå har jeg heller ingen kunnskap om det så nå bare gjetter jeg basert på logikk. Kan sikkert rote opp noen linker for VGA-S/VIDEO adaptere derimot i løpet av natten. Muligens Pinnacle/MSI/Hauppage eller EMagic osv har noen produkter for dette. Endret 9. januar 2005 av Karmacom Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå