Champ Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 (endret) Jeg ønsker en ny telefon. Jeg trenger: Funksjoner: -Kalender: Ja -MMS: Ja -GPRS: Ja -EDGE: ikke viktig -WAP:Ja -Kalkulator: Ja -JAVA: Ja -Email klient: Ikke viktig -Spill: Gjerne, men teller ingenting Form: Vanlig telefon, størrelsen er ikke så veldig viktig så lenge den ikke ser ut som en communicator ;-) integrert antenne Skjerm: Så mange farger som mulig, så stor skjerm som mulig og touchscreen hadde vært ålreit det også men ingen nødvendighet Pris: helst under 5-6000 uten abb. Diverse: -Merke: Ikke viktig -Kamera: Ja -Videokamera: Ja -Symbian: Ja, aller helst men kan til nød være noe annet "smartphone" system -Triband: ikke så viktig -Infrarød port: gjerne, man absolutt ingen nødvendighet -Bluetooth:Ja -Minne: ikke så viktig så lenge den har plass til minnekort -Minnekort?: Ja -Polyfoniske ringetoner: Ja, (ikke så viktig men de aller fleste nyere modeller har vel det) -MP3: Ja, Stereo! -Radio: Ja -3g(UMTS): nei -Wlan: i utgangspunktet ikke, men hadde vært morro det også -Batterilevetid: "greit med midt på treet" I dag har jeg en siemens SX1 og er storfornøyd med den, vil nødig gå bort fra symbian, men kan overbevises om det er nødvendig. Men det er ganske viktig at den kan spille av Mp3 godt da jeg bruker den ganske mye til dette formålet. Min kjære Sx1 har hatt et ublidt møte med bakken og virker ikke helt som den skal så er derfor moden for utskiftning og da vil jeg gjerne ha en telefon som har "Alt!" (nesten ihvertfall ) Endret 8. januar 2005 av Champ Lenke til kommentar
Limstift Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 Siden MP3 er viktig for deg, er 6630 nesten den eneste Nokia som kan stille opp. Dette er dog den kraftigste av alle S60 mobiler på markadet. Anbefales på det sterkeste. Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 Enig. Se på 6630, men den mangler radio, er det noe du MÅ ha? Hvis ikke så passer 6630 deg ganske bra. Pluss at den har 3G. Lenke til kommentar
Bunchie Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 Enten Nokia 6630, Nokia 3230 eller en ny Siemens SX1 (de er ganske billige nå). Lenke til kommentar
SumSar Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 Simens SX1 må jo være en fin telefon til deg. Litt merkelig tasteoppsett, men det er en vanesak. Siden du skrev at det hadde vært fint med touchskjerm, så kan du jo ta en titt på SE P900(støtter bare minnekort opp til 128mb) eller oppgraderingen.(som støtter minnekort opp til 1GB) P910i Lenke til kommentar
Algron Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 Siden du skrev at det hadde vært fint med touchskjerm, så kan du jo ta en titt på SE P900(støtter bare minnekort opp til 128mb) eller oppgraderingen.(som støtter minnekort opp til 1GB) P910i P910i har også flere farger i skjermen (260.000), Qwerty tastatur på innsiden av flippen, flere programmer, + diverse annet Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 Siemens SX1 oppfyller de aller fleste kravene dine, som allerede nevnt, og er priset ganske lavt for tiden. Lenke til kommentar
Excelsion Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 Han sier jo at han HAR en SX1. Lenke til kommentar
edonis Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 (endret) Han sier jo at han HAR en SX1. Som er ødelagt... Han sier imidlertid ikke om han ønsker samme telefon, men jeg vil vel gå utifra at han ønsker noe annet? Endret 9. januar 2005 av edonis Lenke til kommentar
Champ Skrevet 9. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2005 Hadde jeg vært sikker på en ny Sx1 hadde jeg nok ikke startet denne tråden Jeg utelukker ikke en ny Sx1 siden det er en veldig bra telefon, men litt forandring fryder så jeg må se ann alternativene før jeg bestemmer meg. 3230 virker veldig spennende. Lenke til kommentar
Champ Skrevet 16. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2005 (endret) Klarer nok ikke vente på 3230 tror jeg, Står litt mellom 6670 og 7610 nå, men hva er egentlig hovedforskjellen på de to telefonene? klarer ikke helt se den store bortsett fra at 6670 har et mer normalt tastatur (snodige tastaturer er ingen hindring for meg, jeg har jo hatt en sx1 ) 6630 er nesten utelukket siden den vil bli brukt med netcom. en siste edit: Hvor får jeg Sx1 billigst for tiden? orker ikke vente på webshop så må være over disk. Endret 16. januar 2005 av Champ Lenke til kommentar
Katazaka_Mitsuo Skrevet 16. januar 2005 Del Skrevet 16. januar 2005 (endret) på Siba.no den koster 1990kr, er ikke det billig? Endret 16. januar 2005 av Katazaka_Mitsuo Lenke til kommentar
MarkusG Skrevet 16. januar 2005 Del Skrevet 16. januar 2005 Klarer nok ikke vente på 3230 tror jeg, Står litt mellom 6670 og 7610 nå, men hva er egentlig hovedforskjellen på de to telefonene? klarer ikke helt se den store bortsett fra at 6670 har et mer normalt tastatur (snodige tastaturer er ingen hindring for meg, jeg har jo hatt en sx1 ) 6630 er nesten utelukket siden den vil bli brukt med netcom. en siste edit: Hvor får jeg Sx1 billigst for tiden? orker ikke vente på webshop så må være over disk. Du sier mp3 er viktig for deg, da må du ikke kjøpe 7610 og 6670 med mono lyd Lenke til kommentar
joku Skrevet 16. januar 2005 Del Skrevet 16. januar 2005 Klarer nok ikke vente på 3230 tror jeg, Står litt mellom 6670 og 7610 nå, men hva er egentlig hovedforskjellen på de to telefonene? klarer ikke helt se den store bortsett fra at 6670 har et mer normalt tastatur (snodige tastaturer er ingen hindring for meg, jeg har jo hatt en sx1 ) 6630 er nesten utelukket siden den vil bli brukt med netcom. en siste edit: Hvor får jeg Sx1 billigst for tiden? orker ikke vente på webshop så må være over disk. De to telefonene er egentli helt lik. Bortsett fra utseende og 6670 har noen flere programmer. Jeg synes heller ikke at du burde kjøpe 7610 eller 6670 når du vil ha mp3 i stereo. Lenke til kommentar
thejokerno Skrevet 16. januar 2005 Del Skrevet 16. januar 2005 Nokia 3230 kan da vel komme når som helst den!? Skal komme 1.kvartal 2005.. Den har ihvertefall jeg tid til å vente på! Lenke til kommentar
Champ Skrevet 18. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2005 Endte opp med en ny Sx1, vurderte en p910 men den blir for stor til å ha i lomma. 1kr for sx1 på siba er også vanskelig å slå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå