Gå til innhold

Skal ha ny telefon (helst med symbian)

Anbefalte innlegg

Jeg ønsker en ny telefon. Jeg trenger:

Funksjoner:

-Kalender: Ja

-MMS: Ja

-GPRS: Ja

-EDGE: ikke viktig

-WAP:Ja

-Kalkulator: Ja

-JAVA: Ja

-Email klient: Ikke viktig

-Spill: Gjerne, men teller ingenting

Form:

Vanlig telefon, størrelsen er ikke så veldig viktig så lenge den ikke ser ut som en communicator ;-) integrert antenne

Skjerm:

Så mange farger som mulig, så stor skjerm som mulig og touchscreen hadde vært ålreit det også men ingen nødvendighet

Pris:

helst under 5-6000 uten abb.

Diverse:

-Merke: Ikke viktig

-Kamera: Ja

-Videokamera: Ja

-Symbian: Ja, aller helst men kan til nød være noe annet "smartphone" system

-Triband: ikke så viktig

-Infrarød port: gjerne, man absolutt ingen nødvendighet

-Bluetooth:Ja

-Minne: ikke så viktig så lenge den har plass til minnekort

-Minnekort?: Ja

-Polyfoniske ringetoner: Ja, (ikke så viktig men de aller fleste nyere modeller har vel det)

-MP3: Ja, Stereo!

-Radio: Ja

-3g(UMTS): nei

-Wlan: i utgangspunktet ikke, men hadde vært morro det også

-Batterilevetid: "greit med midt på treet"

I dag har jeg en siemens SX1 og er storfornøyd med den, vil nødig gå bort fra symbian, men kan overbevises om det er nødvendig. Men det er ganske viktig at den kan spille av Mp3 godt da jeg bruker den ganske mye til dette formålet. Min kjære Sx1 har hatt et ublidt møte med bakken og virker ikke helt som den skal så er derfor moden for utskiftning og da vil jeg gjerne ha en telefon som har "Alt!" (nesten ihvertfall ;) )

Endret av Champ
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Siden du skrev at det hadde vært fint med touchskjerm, så kan du jo ta en titt på SE P900(støtter bare minnekort opp til 128mb) eller oppgraderingen.(som støtter minnekort opp til 1GB)

P910i :)

P910i har også flere farger i skjermen (260.000), Qwerty tastatur på innsiden av flippen, flere programmer, + diverse annet :)

Lenke til kommentar

Hadde jeg vært sikker på en ny Sx1 hadde jeg nok ikke startet denne tråden ;)

Jeg utelukker ikke en ny Sx1 siden det er en veldig bra telefon, men litt forandring fryder så jeg må se ann alternativene før jeg bestemmer meg. 3230 virker veldig spennende.

Lenke til kommentar

Klarer nok ikke vente på 3230 tror jeg, Står litt mellom 6670 og 7610 nå, men hva er egentlig hovedforskjellen på de to telefonene? klarer ikke helt se den store bortsett fra at 6670 har et mer normalt tastatur (snodige tastaturer er ingen hindring for meg, jeg har jo hatt en sx1 :p )

6630 er nesten utelukket siden den vil bli brukt med netcom.

en siste edit: Hvor får jeg Sx1 billigst for tiden? orker ikke vente på webshop så må være over disk.

Endret av Champ
Lenke til kommentar
Klarer nok ikke vente på 3230 tror jeg, Står litt mellom 6670 og 7610 nå, men hva er egentlig hovedforskjellen på de to telefonene? klarer ikke helt se den store bortsett fra at 6670 har et mer normalt tastatur (snodige tastaturer er ingen hindring for meg, jeg har jo hatt en sx1 :p )

en siste edit: Hvor får jeg Sx1 billigst for tiden? orker ikke vente på webshop så må være over disk.

Du sier mp3 er viktig for deg, da må du ikke kjøpe 7610 og 6670 med mono lyd ;)

Lenke til kommentar

De to telefonene er egentli helt lik. Bortsett fra utseende og 6670 har noen flere programmer.

Jeg synes heller ikke at du burde kjøpe 7610 eller 6670 når du vil ha mp3 i stereo.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...