Stette Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 Skal ha nytt hovedkort tror jeg, og vil jo selvfølgelig ha et bra et, men som llikevel ikke koster skjorta. Har sett på noen tester, og de som har blitt mest positivt omtalt osv. er disse: Abit IS7 Hovedkort S478/800mhz, SATA I865PE, ATX,Dual-DDR,Firewire ,Raid, LAN Abit IC7-G Hovedkort S478/800mhz, SATA I875P, ATX,GbLAN,Dual-DDR,Firewire,Raid MSI 865PE NEO2-PFISR Hovedkort S478/800 I865PE,SATA,ATX,GbLAN,Dual-DDR, Firewire Hvem bør jeg gå for? Evt. andre forslag i ca samme prisklasse? Vil gjerne bruke samme CPU, RAM og alle de andre komponentene mine ifra det gamle hovedkortet mitt, et Asus P4P800-E Deluxe. Kunne godt tenkt meg et som starter opp maskinen ganske fort Skal også ha Zalman CNPS7700-Cu vifta, og siden den er så stor, hadde det vært greit å ha RAM-portene slik at jeg kan bruke DUAL-DDR selv om jeg må flytte på RAM-brikkene lengre unna CPU'n for å få plass.. MSI kortet ser ut til å ha DUAL-DDR portene lengst unna CPU'n. (samme farge ytterst) Lenke til kommentar
Stette Skrevet 8. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2005 (endret) Det står forresten på hjemmesidene til Zalman at Hovedkortet ABIT IC7-Max ikke er kompitabel med den vifta. Gjelder det da også det ABIT hovedkortene jeg nevnte ovenfor? Eller er de forskjellige? Endret 8. januar 2005 av Stette Lenke til kommentar
Gunnar B Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 Hadde gått for et Abit IC7-G demo kort. IC7-G demo. Lenke til kommentar
Blakken Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 Pussing at du ikke nevner ASUS Lenke til kommentar
Stette Skrevet 9. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2005 (endret) Jeg har Asus ifra før. Men har lyst å prøve noe nytt. Det jeg ikke liker med mitt HK er at det starter opp dataen jævlig treigt. Den bruker kjempelang tid å starte opp, selv FØR alle programmene blir loada, altså før den blå "Velkommen" skjermen. Etter Velkommen skjermen går det helt kurrant.. Kameraten min sitt Abit kort, starter opp på kanskje 15 sekunder! Endret 9. januar 2005 av Stette Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå