Gå til innhold

Vurderer nytt sorround anlegg, tips?

Anbefalte innlegg

Jeg har en proson rv 2300 DTS forsterker (ikke rare greiene :blush: ) jeg har også proson twin 2010 høytalere, dette fungerer helt fint, men vurderer nå å gå over til sorround.

Forsterker

Høytalere

Sorround anlegget jeg vurderer er Dali concept 6, dali concept 1 + dali concept CT senterhøytaler.

Klarer denne forsterkeren dette settet? Er fult klar over at dette er en skikkelig dårlig forsterker, men.

Klarer den eventuelt å drive en dynabel phobos?

Endret av sveggi
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ljudia er en spesifisert stereoforhandler (derfor vekdig dyr)

du kan kanskje få tak i samme høytalere på for eks. Expert og spare 500-1000 kroner på de, en del på forsterker/receiver, osv osv....

kjøp disse tinga på litt andre steder enn de som er spesifiserte... (Med mindre du har noen rabatter å gå på..)

Kjøp kabler å såne ting på Ljudia, da de har bedre peil på hva du skal ha til det anlegget...

Sparer masse penger på det... :thumbup:

Lykke til :w00t:

Lenke til kommentar
Ljudia er en spesifisert stereoforhandler (derfor vekdig dyr)

du kan kanskje få tak i samme høytalere på for eks. Expert og spare 500-1000 kroner på de, en del på forsterker/receiver, osv osv....

kjøp disse tinga på litt andre steder enn de som er spesifiserte... (Med mindre du har noen rabatter å gå på..)

Kjøp kabler å såne ting på Ljudia, da de har bedre peil på hva du skal ha til det anlegget...

Sparer masse penger på det... :thumbup:

Lykke til :w00t:

åja sorry glemte at jeg har 30% rabatt på ljudia... sorry :blush:

men du kan i hvert fall se på alt der da... sjekke hva du skal kjøpe og sånn hehe

Lenke til kommentar

Jeg har nesten bestemt meg for å kjøpe det Dali anlegget, men jeg trenger respons om det er vits i å investere i dette da kanskje ikke forsterkeren min klarer å gi nåkk effekt/strøm?!

Andre komplette sorround anlegg til rundt 6000 jeg burde se på?

Lenke til kommentar
Jeg har nesten bestemt meg for å kjøpe det Dali anlegget, men jeg trenger respons om det er vits i å investere i dette da kanskje ikke forsterkeren min klarer å gi nåkk effekt/strøm?!

Andre komplette sorround anlegg til rundt 6000 jeg burde se på?

Det beste rådet jeg kan gi deg er at du dropper bakhøyttalerne og centeren,så kjøper du Dali Concept 6 og denne reciveren.Bakhøyttalerne og senteren kjøper du senere når du har råd.Denne løsningen vil du bli mye mer fornøyd med på lang sikt,enn om du kjøper et jalla Philipsanlegg nå.

Du kan selfølgelig kjøpe alle høyttalerne nå og kjøpe reciver senere,men lyden blir da elendig.

Endret av Morten K
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...