Skrelle Skrevet 11. juni 2002 Del Skrevet 11. juni 2002 nå har jeg ett nytt problem med gta3 det hakker, når jeg har 32 bit med farger i windows. det skjer ingenting vis jeg stiller høy oppløsning inn i gta3 (i menyen). alt har med hva jeg stiller i windows. og når jeg bruker 256 farger går det bra. (pcen er god nok så det er ikke det) Lenke til kommentar
KjellM Skrevet 11. juni 2002 Del Skrevet 11. juni 2002 Hva med å KJØPE spillet? :wink: Må du kjøre i så høy fargeløysning da? Ver glad du får det inn med normal grafikk! :smile: Det er det nemlig ikkje alle som får. Lenke til kommentar
Skrelle Skrevet 11. juni 2002 Forfatter Del Skrevet 11. juni 2002 har ikke lyst å kjøpe det. jeg fiser ikke penger. det går og litt tregt når det når det er mye i bevegelse og. kan ikke du reklamere for det jeg gjorde det er sikkert flere som bare trenger å skru ned fargene i windows. :smile: Lenke til kommentar
KjellM Skrevet 11. juni 2002 Del Skrevet 11. juni 2002 Du kan ikkje rekne med å få svar i hytt og pine når du IKKJE har originalen. Viss du leiter litt i trådene,så finner du sikkert noke som kanskje berører nettopp deg og dine software-problemer. Lenke til kommentar
Skrelle Skrevet 11. juni 2002 Forfatter Del Skrevet 11. juni 2002 alt funker bra nå trenger ikke gjøre noe med skjerm innstillingene. det eneste er at jeg tror 3D kortet er litt dårlig så det går sakte (det hakker ikke) når det er mye som skjer innen for synsrekke. :smile: Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 11. juni 2002 Del Skrevet 11. juni 2002 Vi ønsker ikke slike tråder på dette forumet. Bruker er herved notert og advart. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg