Gå til innhold

Ny kjøler til 9800Pro

Anbefalte innlegg

Jeg har tenkt på å skaffe meg en ny kjøler til skjermkortet mitt. Jeg har dette skjermkortet.

Jeg vurderer:

Denne kjøleren, og denne kjølerpastaen.

Vil jeg merke noen forskjell i tempratur eller støynivå? Vil kortet bli bedre å overklokke, i så fall hvor mye? Eller er det bortkastede penger?

Takker for alle svar :D

Edit: La til et spørsmål.

Endret av SteinF
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Bra kjøler du har funnet der . Kan absolutt anbefale den, du får samtidig lavere temperatur i kabinettet pga den drar den varme luften ut i motsett til andre kjølere. Støye lite gjør den også. Sleng samtidig på disse på minne på kortet, så kan du klokke ganske bra. Gjort det samme selv.

Lenke til kommentar
Bra kjøler du har funnet der . Kan absolutt anbefale den, du får samtidig lavere temperatur i kabinettet pga den drar den varme luften ut i motsett til andre kjølere. Støye lite gjør den også. Sleng samtidig på disse på minne på kortet, så kan du klokke ganske bra. Gjort det samme selv.

De kjøleribbene er ikke beregnet for skjermkort-minne

Disse passer bedre

Endret av Terje82
Lenke til kommentar

De kjøleribbene er ikke beregnet for skjermkort-minne

Disse passer bedre

Bruker du dei som du foreslår, må du file ned høyden. Det er ikke plass mellom kjøleren og minne.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...