Boralis Skrevet 13. januar 2005 Del Skrevet 13. januar 2005 Ka farsken ,dokker har jo bare det vi kaller for en liten fjært Lenke til kommentar
likferd Skrevet 13. januar 2005 Del Skrevet 13. januar 2005 Storm er deilig! Artig når det knaker i veggene, tordenskrallene ruller mellom fjellene og lyn lyser opp. Bruker å stå i vinduet og se på! Lenke til kommentar
Bach Skrevet 13. januar 2005 Del Skrevet 13. januar 2005 Skulle ta toget fra Fredrikstad til Oslo i går. Vi kom halvveis fordi strømkabelen blåste ned. Litt surt. Men så hadde jeg jo Pondus i sekken! "Stickchurchburner von Bloodbath" og "Der tötliche fleinmushroomeattin' guy from hell" som "gother" til Odd Nordstoga. Da var det lett å deppe lissom. :!: Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 13. januar 2005 Del Skrevet 13. januar 2005 Husker ikke helt hvor jeg så dette, men det har blitt sagt at etter jordskjelvet nede i asia så har jordas akse klart å flytte seg en halv meter. mao, nordpolen er ikke der den var før. Dette kunne resultere med litt andre vannstander enn før (ikke store endringer). men det som kunne være litt værre var at strømmer kunne skifte retninge, som golf strømmen o.l. Tenk om tropevarmen kom til Norge og kalde vintrer til asia ? Bare for å sette det på spissen... Hadde vært litt sykt. Skal se om jeg kan finne noe tilsvarende info på nette da dette var en repotasje som gikk på tv som jeg så. Lenke til kommentar
Gef Skrevet 13. januar 2005 Del Skrevet 13. januar 2005 Tenk om tropevarmen kom til Norge Bring it on! Lenke til kommentar
ukjentbruker Skrevet 16. januar 2005 Del Skrevet 16. januar 2005 her i florø, norges vestligaste by blåser det som F*** hoho, eg og er fra florø Lenke til kommentar
Wobokel Skrevet 17. januar 2005 Del Skrevet 17. januar 2005 Bor i Bergen har hytte i Os 30 min i bil. Mistet 1 båt og 3 er skadet. Den ene nøstedøren er knust og den andre er vekke. Lenke til kommentar
Jaffe Skrevet 17. januar 2005 Del Skrevet 17. januar 2005 Inga holdt på å drepe meg her en dag! Sto med bilen, med bildøren åpen, og bildøra fløy i hodet på meg. Har vondt enda Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå