A.J Green Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 Jeg bor i oslo (vest) og opplever nå at det blåser som bare faen. Noen andre som også opplever dette!? Skikkelig kult med litt naturkrefter Lenke til kommentar
ClawHammer Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 i nord er det vind stille men ser at det er litt vind der nede ja :!: Lenke til kommentar
Beining Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 Endel vind her i Bærum også! Suser rundt huset nå Lenke til kommentar
G2Petter Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 Det er stormflo her på Nøtterøy. Vannet er opptil en meter høyere enn vanlig. Jeg skal skyte opp en rakett i morgen, så jeg håper vinden roer seg litt. Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 i nord er det vind stille men ser at det er litt vind der nede ja :!: Det er jo ikke så mye vind der nede da ,de er bare ikke vant med det . Jeg vurderer å rope inn minstemann når asfalten begynner å rulle av veien :!: Lenke til kommentar
panzerwolf Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 Jeg vurderer å rope inn minstemann når asfalten begynner å rulle av veien :!: :!: Blåser ganske så bra her i Stavanger også. Er vel ikke så galt nå som det var litt tidligere i dag men... Skal visst være noe springflo og greier men jeg har ikke orka å gå ned til Vågen for å sjekke... Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 Ikke nok med det, det har kommet 25 cm med snø i dag. Lenke til kommentar
ClawHammer Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 Ikke nok med det, det har kommet 25 cm med snø i dag. kånge Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 Får en 3-4 år siden blåste det 15-meter høye grantreet i hage ned. Trur det var definert som orkan, men jeg er ikke akuratt meterolog, så helt sikker er jeg ikke. Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 Heldige meg fikk vannskader i vinduskarmen... Er litt kjedelig nå vann og hagl kommer sidelengs inn vinduet. Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 (endret) Amerikanske stormer får alltid slike tøffe "orkannavn", men når det kommer litt vind til Norge så kaller vi den... GUDRUN! Endret 9. januar 2005 av niXon^^ Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 Amerikanske stormer får alltid slike tøffe "orkannavn", men når det kommer litt vind til Norge så kaller vi den... GUDRUN! Jeg ønsker ikke å ha besøk av gudrun...hun høres gammeldags ut.. Lenke til kommentar
robB Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 Det blåste ganske kraftigt på Vestlandet og igår ja. Lenke til kommentar
jjjjjjjjjjeeeeeeeeeeee Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 Blåste noe villt i stavanger i går, kjørte over bybrua med bussen og den blåste ganske langt over i det andre kjørefeltet, bussjoføren måtte bare slakke ned farten og kjøre veldig rolig resten av brua Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 Amerikanske stormer får alltid slike tøffe "orkannavn", men når det kommer litt vind til Norge så kaller vi den... GUDRUN! er bestandig jentenavn de bruker...er visst fordi orkanene er som damer: når de kommer er de villle og våte, når de drar tar de med seg hus og bil...noe som det.. Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 På tide det endelig begynner å komme litt skikkelig vær igjen Lenke til kommentar
BolleKalle Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 Amerikanske stormer får alltid slike tøffe "orkannavn", men når det kommer litt vind til Norge så kaller vi den... GUDRUN! er bestandig jentenavn de bruker...er visst fordi orkanene er som damer: når de kommer er de villle og våte, når de drar tar de med seg hus og bil...noe som det.. Orkaner får etter alfabetet, etter hvilken rekkefølge de kommer i. De får jentenavn fordi de er noe herk som invaderer landet og gjør skade for store summer! Lenke til kommentar
G2Petter Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 På 60-tallet ble dette systemet så mye kritisert i USA at de nå får guttenavn ett år og jentenavn et annet år. Navn på ekstreme stormer blir aldri brukt igjen, eksempelvis Andrew, Mitch og George. Forresten ble de første stormene oppkalt etter konene til meterologene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå