perfect_s Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 Hvor kan jeg finne et hovedkort der rdram passer inn? Eventuelt hvordan ser jeg om det er til rdram eller ikke? (Hvilke tegn det står i navnet eller noe sånt) Lenke til kommentar
Pels Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 se på navnet av hovedkortet på komplett f.eks. Abit IC7-G Hovedkort S478/800mhz, SATA, I875P,ATX,GbLAN,Dual-DDR,Firewire,Raid Lenke til kommentar
LaStrada Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 Har ikke RD-RAM hovedkort gått ut av produksjon...? Eller var det kanskje slik at de fortsatte til servere? Selv har jeg det på en P4 her, 1,5ghz. Det er hvertfall et Intel hovedkort, så du kan jo se på siden dems om det står noe der, eller kanskje prisguiden til hw.no? Vet ikke om de tar RD-RAM der... Lenke til kommentar
Pels Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 Intel satser på DDR, ikke lenger RDRAM har jeg hørt. Du kan jo se på bruktmarkedet, kanskje du finner noe der. Hovedkortet på min gamle P4 1.6 brukte RDRAM. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå