scorpionen Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 (endret) Hei. Jeg har et enkelt spørsmål som dør etter besvarelse Har vært rundt om i "verdens navle" Trondheim for å undersøke om noen som helst av folkene i telebutikkene har peiling på når de skikkelige 3g telefonene kommer, de med kamera på forsiden......... men neida... noen sa til og med at de ikke kom før på høsten mn tilbake til poenget. Jeg vet det er snakk om at noen telefoner skal komme i mars, og at samsung vil lansere en surprise-mega telefon til sommeren.... men er det noen som har peiling på noe eksakt? Hilsen fortvilt mobilinteressert Endret 8. januar 2005 av scorpionen Lenke til kommentar
Danny Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 nja er det ikke bare gå over svenske grensa å kjøpe se z1010 men den burde også komme hit snart eller samsung z107. Selv om de er låste så er det en svensk side som kan låse dem opp. Lenke til kommentar
Ohny Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 SE v800 sier jeg bare ass, den skal je jaggu meg ha. får til spesial pris. ca 140Pund, håper det ikke er med vodafone tull Lenke til kommentar
PoW Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 OT: *Kremt* Hva er 3G *Host* Lenke til kommentar
genser Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 Denne posten handler entenn om Rykter eller Nykomlinger. Den hører derfor hjemme i det forumet. Posten flyttes derfor. Les denne posten for informasjon om forum-seksjoner: http://forum.amobil.no/index.php?showtopic=338721 Lenke til kommentar
mckvakk Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 Z107 kommer om ikke så veldig lenge Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 (endret) Under 'Guider' delen på amobil.no så finner du masse informasjon, om bla. hva 3g er 3G - Et helt nytt mobilnettverk, som skal ta over for vårt GSM-nettverk. Har navnet UMTS, og støtter store overføringshastigheter som blant annet muliggjør videotelefoni. Amobils artikkel om hvordan man tar i bruk edge/3g Artikkel om hva 3g er, - Edit: Whoops feil link, linket til ibm isteden Endret 9. januar 2005 av Remerser Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 nja er det ikke bare gå over svenske grensa å kjøpe se z1010 men den burde også komme hit snart eller samsung z107.Selv om de er låste så er det en svensk side som kan låse dem opp. De har fått inn endel i danmark,også. Lenke til kommentar
iCar Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 SE v800 sier jeg bare ass, den skal je jaggu meg ha. får til spesial pris. ca 140Pund, håper det ikke er med vodafone tull Den er nok med Vodafone SW. Finnes ikke V800 uten Vodafone foreløpig. Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 (endret) Man trenger ikke 3g abonnement for å bruke telefonene heller. Endret 9. januar 2005 av Nikkor Lenke til kommentar
bufodill Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 z1010 er en helt ok telefon, men jeg kan liksom ikke få meg til å kjøpe en gammel telefon. vil påstå v800 er et mye bedre valg, men så utrolig synd at den bare selges som vodaphone. Blir altså en del dyrere å få tak i, og man må leve med vodaphones usannsynlig kjedelige fargevalg. Lenke til kommentar
Jørnan Skrevet 10. januar 2005 Del Skrevet 10. januar 2005 Har ikke testet ut 3G, men er det så bra? 384kbps eller noe sånnt er utrolig raskt til telefon å være. Finnes det andre typer dataoverføringer over nettet som går med ADSL hastighet på mobil? Hva er vanlig overføringshastinghet på mobiltelefon? Lenke til kommentar
Ram's Skrevet 10. januar 2005 Del Skrevet 10. januar 2005 jornan: Mener å huske 56kBps Lenke til kommentar
gallec Skrevet 12. januar 2005 Del Skrevet 12. januar 2005 Vanlig treg oppkobling er 9,6kbps, mens hispeed (max. 34,8kbps) og gprs (max 115kbps) gjør ting en del raskere, avhengig av hvor oppdatert nettet er. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå