jokkakim Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 halloi... Er det noen som vet om en nettbutikk som sender til norge? skulle ha bestilt en kh-202, men finner ingen som har den til $449 og sender til norge.. takker for svar.. =) Lenke til kommentar
sixx Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 Du kan jo alltids henvende deg til produsenten, eller spørre på din lokale musikk butikk om hvem som importerer. Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 music123.com sender til norge ihvertfall. Veit ikkje om dei har det du er ute etter, men. Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 music123.com sender til norge ihvertfall.Veit ikkje om dei har det du er ute etter, men. Det er vel enkelte merker de ikke sender til Norge. Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 Det er Yamaha og Gibson om eg ikkje tek feil. Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 Det er Yamaha og Gibson om eg ikkje tek feil. Og Fender tror jeg. Lenke til kommentar
jokkakim Skrevet 9. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2005 (endret) jaja, siden jeg skal ha ESP så går jo det greit Endret 9. januar 2005 av jokkakim Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 Send en mail og hør om de sender det til Norge først. Lenke til kommentar
jokkakim Skrevet 9. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2005 ja, men de hadde ikke den jeg skulle ha alikevel. de hadde kh202, men ikke kirk sin signatur modell som jeg vil ha =P men noen andre nettbutikker da? Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 men noen andre nettbutikker da? Google vet nesten helt garantert. Lenke til kommentar
jokkakim Skrevet 9. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2005 men noen andre nettbutikker da? Google vet nesten helt garantert. joda, men kunne jo henne at noen faktisk viste om noen som sender til norge, slik at jeg slipper å streve så mye for å finne det ut Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 Kanskje Lick.no kan hjelpe deg? Lenke til kommentar
jokkakim Skrevet 9. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2005 Kanskje Lick.no kan hjelpe deg? er det no sånn brukt salg eller no sånt? Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 Det også. Send en mail og forhør deg, da vel! Lenke til kommentar
jokkakim Skrevet 9. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2005 Det også. Send en mail og forhør deg, da vel! slik, da var det gjort bare håpe de ikke tar alt for mye for den da Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 Si det. Var jeg deg ville jeg kjøpt en brukt gitar av ham, though, mye fine gitarer i samme klasse (og høyere) inne, om du tar en titt, dessuten skaffer han det meste til hyggelige priser. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå