e321 Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 Finnes det ett program som kan lese pdf filer til xbox? Lenke til kommentar
Iminzilion Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 Trur ikke det. Men viss du har chippet xboxen så kan du laste ned gentoox linux og kjøre detpå xboxen. Du har da tilgang til internett, msn, irc osv. Og har muligheter for pdf reader i linux Lenke til kommentar
e321 Skrevet 8. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2005 gentoox... Må du installere og styre på da? Vil kunne bruke avalaunch, spill osv også, funker det?Altså boote fra cd eller noe sånn? Lenke til kommentar
Iminzilion Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 gentoox når du har lagt det inn så må du starte det (du legger det som vanlig program) og så må du(måtte jeg ihvertfall) telneté xboxen ifra en pc og så configurere den for bruk. (står i install helpen) finner siden på google Lenke til kommentar
e321 Skrevet 8. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2005 (endret) Altså gentoox legger seg som ett program i dash'n? EDIT: Hvis jeg har forstått rett, så kopierer du filene til xbox'n og etterpå legger du inn en loader som er en .xbe fil. Loader'n får du da opp som ett program, og når du trykker på den starter gentoox? EDIT2: Nei... Jeg kommer til og ødelegge xboxen det er jeg helt sikker på. Ingen som vet om en pdf leser da? Endret 8. januar 2005 av e321 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå